Tanımadan
Tanıdıktan sonra
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kimseye karşı bir önyargı beslemem , düşünmem bile.
Tanıdıktan sonra eğer bana uymayan tölere edilmeyecek şeyleri varsa en önemlisi yalan söylemek gibi zaten sohbet biter.
Cevap
5Cevap
Benim ön yargım olmaz
İlk başta önyargılıyım ama bunu bir kenara bırakıp tanımaya çalışıyorum ve önyargılarımın ne kadar doğru olduğunu görüyorum
Daha tanışmadan içgüdülerim , altıncı hissim devreye girer
tanımadan maalesef, fazla ön yargılı biriyim nefret ederim bu huyumdan
Bi insana önyargılı yaklaşmak benim insanlar arasındaki en nefret ettiğim davranış şeklidir
Ben tanıyınca tavrımı ortaya koyuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?