Valla kardeşim gizli yazıyorum. Şimdi beni topa tutacaksınız ama bizim dinimiz ve değerlerimiz buna müsaade etmiyor. Müslüman bir ülkede yaşıyoruz ve müslüman gibi yaşayıp ölmeliyiz. Ha diyeceksiniz ki "lan sen çok mu dindarsın, sen milletin ahlak bekçisimisin"! Doğru haklısınız, bunu kendim için de söylüyorum.
Kur'an'da bile dinde zorlama yoktur diyor tamam günah desinler o doğru ama bir kadının acil giyinmesi o. rosbu olduğunu göstermez o. ka. sar demesinler bunu diyerek başkasının hakkına girip daha büyük günaha giriyorlar farkında degiller
Evet ahlaksızlık kabul ediyorum. Eğri oturup doğru konuşmakta yarar var, yalnız unuttuğun bişey var. Bir kadın ya da erkeğin mahrem yerlerinini göstermek de ahlaksızlıktır.
@Benaşksenaşk yazdığını ben yazdıktan sonra gördüm, benim cevabım soran kişiye idi. Git orda yaşa burda yaşa derken yanlış konuşuyorsun, zaten farkındaysan ben özeleştiri yaptım, ben direk etiket etmedim kimseyi, olması gerekeni söyledim.
gelişmemiş olduğumuz için. Yanlış anlaşılmasın mini etek, şort giymek gelişmiş olduğumuzu göstermez ama insanları giyimlerine göre yargılamak gelişmemiş olduğumuzu gösterir.
Çünkü bu kıyafetleri O*rosbudan başka kişilerin giymediği için bilmem anlatabildim mi? Allahın emrettiği bir giyim ölçüsü var sen bunun dışına çıkarsan heleki bir müslüman ülkesinde her lafı derler çünkü bu ülkenin %70 i sağlam müslüman imanı yerinde , giyeceksen söylenenleri gaaleye almayacaksin ya da başka bir ülkeye s*iktir olup gidip orada yaşayacaksın bu kadar basit
Ne zamandan beri Müslümanlıkta Kur'an'da açık giyinen kadını taslayin o. ka. sar diye laf edin diyor lan sen misin Müslüman herşeyi yaptin bir tek giyim kaldı öyle mi sanki dünyadaki tek günah açık giyinmek düzgünce uyarısını hala devam ediyorsa kimseye bu terbiyesiz sözleri söylemeye hakkın yok herkesin kendi dini kendi hayatı dinden sogutmayin dindarlık bu değil asıl sen İran'a git burası özgür bir ülke
sırf bu zihniyet yüzünden artık dindar müslüman yok. Bu zihniyet yüzünden benim birçok arkadaşım dinden soğudu. Bu kafayla gidersen hiç yol alamayız zaten. İranda da kadınlara tecavüz ediliyor. Neden peki? İranda insanlar açık mı giyiniyor? Hayır. Bunun zihniyetle alakası var. Sen bir insana öyle olduğunu bilsen bile bacım diyemezsin böyle bir hakkın yok. Sana göre bir insan mini etek giyince tecavüzü hak ediyordur. Son olarak şunu söyleyeyim:Bizim çok önemli sorunlarımız var. Açlıktan ölen insanlar var. Çocuklarını doyuramadı diye kendini asan anneler var. Ekonomi yerlerde, işsizlik hat safhada, eğitim alan öğrenciler bile ne için çalıştığından bihaber, basın özgürlüğü yok, halk doğru haber alamıyor, kadınlar her geçen gün biraz daha obje muamelesi görüyor, en önemlisi de bu ülkede adalet yok, hukuk yok. Ama sen gelmiş burada bunu giyersen her şeye hazır ol diyorsun. Sesiniz başka şeylere çıksaydı şu an bu halde olmazdık.
Herkesin dini kendine. Ben Müslüman falan değilim niye sizin dininizin kısıtlamalarına uymak zorundayım? Ve siz neden bana karışıyorsunuz? Ben size saygı duyuyorum, aynı saygıyı bana göstermeniz çok mu zor?
o değil de türkiyede hiçbir kıza yüzyüze açılmamış kendi halindeki erkeklere neden uzaylı muamelesi yapılıyor? kadın istediğini giysin kimse karışmasın lütfen biz de kimseye karışmadığımız zaman kimse de bize giydirmesin !
Bizim insanlarda ahlak yoksunu oldugu icin oyle bakarlar cunku zihniyeti bozuk ela lem uzaya cikiyor buz hala bunlarla ugrasiyoruz kimsenin giyim tarzi kimseyi ilgilendirmez
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çünkü müslüman bir ülkede yaşıyoruz, farketmediysen söyleyeyim zaten diz kapağından yukarısı haram. Siz gelmişsiniz dünyaya bir defa geliyoruz saçma sapan şeyler söylüyorsunuz. Müslümansan giymeyeceksin, kimse birşey demez sana o zaman.
millete ne ya müslümanım diye kapalı giyinmek zorunda miyim sanane lan sanane rabbimle benim aramda sanane salak !!! yobazlik bu iste zorla yapturmaya taciz etmeye ooçocugu gibi tecavüz edip edip sonra açık giymeseydi demek
Sanane milletin dininden istediği gibi giyinir herkes sen müslümansin diye hiç mı günah işlemiyorsun sende tşört gitmiycen Arabistandakiler gibi şalvar giyeceksin o zman
cahilleştikçe ülke kadına değer azaldıkça böyle oluyor. Mesela kimse Trabzon'da şort veya etek giyemez kısa bu orada yaşayanların kafalarından kaynaklanıyor
bir insan istedigi gibi giyinebilir herkese irade bu yuzden verilmis herkesin kendi tercihine birakilmis dine uyan veya uymayan bir insana laf demek hicbirimize dusmez yani kisinin giyinisi size laf etme hakkını vermiyor
Burası müslüman bir ülke , Allahın emrettiği giyim kuralını geçersen o Allah'ın kullarıda buna laf eder haklılarda , ya onca lafı gaaleye almayıp giyeceksen istediğini ya da s*iktir olup gidip başka ülkede yaşayacaksınız bu kadar basit
ya bir soylesene hangi ayette ya da hadis te geciyor bu dine uymayanlara istediginiz seyi soylebilirsiniz diye cok dindar insanlarsiniz ya biliyorsunuzdur kesin
Allah'ın emirleri arasinda yari ciplak fotograflarinizi internete atabilirsiniz de var mi? insan baskalarina laf etmeden once kendine bakmali bence bu ahlakin kacinci boyutu
Herkes bir birine saygılı olacak o zaman , ben camiye gidipte tam Allah'ın huzurundan çıkmışken önümden çıplak denilecek kadar etek giyen kadinların kızların önümden gecmesi doğru mu sizce?
Sana bütün taciz ve tecavüzleri bundan oluyor demedim sadece azmettiriyor dedim , erkeklerin bir nefsi var bütün herkesin bir nefsi var , çırıl çıplak giyiniş şekli olmaz olamaz
En İyi Cevaplar