İstisnalar hariç tabiki Türk kadınları neden reelden uzak, ne istediğini bilmeyen, hep talepkar, nankör ve mutlu olmayı bilemezler?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kendi seçimleri
Ben de öyleyim valla ama neden bilmiyorum. En başta istediğim olmadığından ve depresyondan galiba
Bunun sana zarar verdiğinin farkında mısın?
Evet ama değişemiyorum, tedavi de gördüm yaramıyor
Senin iyi tarafın ne biliyor musun?
Yok ki. 💀
Kendini tanıyorsun enazi dan zamanla düzeltebilirsin. Birde kendini bilmeyen yanlışını doğru bilen kadınlar var.
Ehhh onlar zaten tam umutsuz vaka. Ben en azından çöp olduğumu bilerek kimsenin hayatını mahvetmiyorum 😎
Çöp değilsin sadece zamana ihtiyacın var. Bak gör beş yıl sonra bambaşka biri olursun.
Zihin yapım gittikçe kötüleşiyor, iyi olacağımı hiç sanmıyorum ama umurumda da değil bi yandan. İnsansız hayat=huzur, daha az sorumluluk ve mutluluk
Belki de karşına düzgün biri çıkmadığı için böyle davranıyor olabilirsin. En uzun ilişkin ne kadar sürdü?
İlişkim olmadı hiç, flörtüm de olmadı
İlişkin ya da flörtun olsun diye çaba sarf ettin mi?
Etmedim XD bilerek kaçıyorum ben
O zaman yalnızlık mutlu ediyor seni
Evet : D ama dışarıda çiftleri görünce mutlaka kıskanırım heheheheh
Dışarda gördüğün çiftlerin çoğu mutlu görünen mutsuzlar😅
Bunu düşünüp kendimi teselli edicem addgfkb
Özellikle AVM'de gördüklerinin hepsi eve gidince şiddetli kavga ediyor kesin 😅
Sjhrldjd sevgiliyle AVM'ye mi gidilir. 🤣 Erkekler çok sıkılıyor AVM'den ki ben bile aşırı sıkılıyorum oralarda, makyaj malzemesi falan alacaksam gidiyorum sadece. Aşırı boş beleş zamane çiftleri de
Çok giden var ama 😅 Belki biseler aldırırm umuduyla 😅
Obaaaa çok ayıp ediyolar
Ne kadar ucuzca davranışlar değil mi? Hadi gel böylesi insanla ilişki yaşa?
Tek kadınlar beleşçi değil bu arada, başkalarına kul köpek olan erkekler bana hesap ödetiyo sürekli 💀 hatta bununla alakalı soru kaydettim akşama sormak için
Çok büyük karaktersizlik değil kadın gittiğim ortamda bile kolay kolay kimseye hesap odettirmem. Bu arada hesap ödemek mutlu eder beni.
Senin dediğin centilmenlik, cömertlik ayrı. Kimse benim zıkkımlandığımı ödemek zorunda değil ama zaten cebinde 3 kuruş olan bi kıza kakalamak... Bilmiyorum akıla mantığa sığar mı
Hiç yüzleri kizarmaz mı?
Yok bi de mutlu olurlar. Okul kitaplarını falan isterler bedavaya. Onların hesabına yetişmek için sadece çay içmeye başlayınca çüş dedim artık, bu kadar kullanılmaz bi insan. Enayiliğim arşa çıkmıştı
Bu tarz at g.. de sinek geçinen erkek çok mu?
Çoook fazla hem de
Hiç hazetmem öyle tipleri direk elerim o tip insanlardan her şey beklenir..
Neden
İstemiyorsan sorun yok
Ne tesadüf ben de aynısını Türk erkekleri içim düşünüyordum
Şikayet ettiğiniz hususlar nelerdir mesela?
reelden uzak, ne istediğini bilmeyen, hep talepkar, nankör ve mutlu olmayı bilemezler
Erkeklerin geneli için mi böyle düşünüyorsunuz?
Daha fazlasını yazmaya üşendim ama sen güzel özetlemişsin. Bak bahçeye kabak eker beslersin. Ona güvenirsin güzel bi tatlı ya da yemek yaparım diye. Kabağı büyütür kocaman yaparsın. Sonra onu alacağın zaman kelek çıkar işte Türk erkekleri KELEK. O an ne yapacağını bilemeyip yalnızca üzülürsün. Hayallerin suya düşer. Karşındakine gereğinden gazla değer vermen senin suçundur. Kelek kelelktir. Ağzımı açtırmayın bu konuda çok yaralıyım
Mütemadisi. Aklı başında kültürlü bi kızım k*çımı açmadığım için bi değerim kalmıyor. Öyle kelekler benden uzak olsun zaten. Türk erkeğinin anlayışı isteği bu. Keloğlandaki doymaz var ya o işte. Neyse hiddetlendim
Haklısın tabiki ama nedense kadınlar gider nerde bir öküz varsa onu bulur. Kendine yakışmayan değerini bilmeyen erkekleri tercih eder.
Valla okudum çalılıyorum. Fiziğim iyi 167 58 kilo. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Yarın tır şoförü ile buluşmam var. İlişki için. Sırf bana saygı duyuyor diye. Türk erkeklerinin durumu senin sandığından daha vahim. Çöp gibiler. Çöpte bile zamanında işe yaramış şeyler var. Bu şara çöp demek bile mantıksız
Ne desen haklısın erkek olsun kadın olsun çöp. İlişkiye başlamaya pişman oluyorsun değil ilişki yaşama.
Sizde kuyruk sallayan kızları talep ediyordunuz. İyi erkeler kötü kızlara gidiyor. İyi kızlar yalnız kalıyor. Nasıl düzen ya bu ( az cık isyan edeyim) 😄😄
Gayri ciddi olan erkekler kuyruk sallayan kadınların peşinden koşar. Dürüst erkek iç güzellik ve huzur arar. Evet çok haklısın hiç bir zaman erkek olsun kadın olsun dengi dengine düşmüyor.
Kanka sen okumuş güzel bir kızsında gri eşofmanla oturup bize sallıyanları ne yapacaz be ablam
Ben bad görl istemiyorum hiç ama baksa baksa onlar bakıcak gibi bana
Kolanın yanında gelen bardak gibi eşantiyon niyetine alırlar beni herhalde 😅
@GloodyBamer ahahahsjsj ya 😂😂 umarım öyle kızlar çoğalır da değerimizi bilirsiniz
Onlarda öyle erkek arıyor ama o erkekler onları arıyor mu meçhul.. Ayrıca öyle kızlar artarsa biz onlara yetebilecez mi acaba.. Ya tırcı oluyoruz diye sevmezlerse bizi 🥺
@GloodyBamer ben sevmiyorum şahsen ama bakalım 😄😄
Ama okumuş kültürlü erkeğinde kriterleri var şimdi sen karşılamayabilirsin.. Egoist olabilir biraz.. yapcak bişe yok
@GloodyBamer Ay kıçım
Tamam sen en iyisine layıksın 👍
@GloodyBamer bu arada gri eşofmanım yok. Kitap okumaya bayılırım ve çok okurum. Söyleşileri kaçırmamaya çalışırım. Türkçe dışında 3 dil biliyorum seri konuşacak kadar değil ama geliştirmeye çalışıyorum. Tarihe teolojiye metafiziğe ilgim var. Hayallerim uluslararası alanda. Ve maaalesef bahsettiğin okumuş ve kriterleri olan yalakların benim kriterlerime uyduğunu düşünmüyorum. Çünkü kriterim insanlık. Bu yüzden şimdi tır şoförü olan abinizle buluşmaya gidiyorum.
Gri eşofmanlı dediklerim sen değildin.. Ayrıca sevmiyorum demiştin tırcıyı.. Nerden bileyim nasıl erkek istediğini yahu 😅
Kendin gibi aradığını düşündüm eğer değilse tırcı reyis ile mutluluklar ama aşağılamış gibiydin adamı
@GloodyBamer 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ bu arada bu insanların kız ya da erkek fark etmez. Ciddi Kriterleri olduğunu düşünmüyorum. İnsanların sevgiyi unuttuklarını düşünüyorum. Bakalım neler olacak. Mutluluklar dileyin:)
Eksik etek ne demek onu bi anlat bakalım öğrenelim önce.
Hayatın gerçeklerini bilmeyen
Erkeklerde de var hayatın gerçeklerini bilmeyenler, görmek istemeyenler, at gözlüğü takanlar. Eksik etek, kuyruk sallamak falan ne ayıp ifadeler🙄
Tabiki erkeklerde de gevşek sorumsuz çok.
O zaman ne yapmıyoruz? Cinsiyetçi ifadeler kullanmıyoruz. Kadının da erkeğinde her modeli var.
Tabiki haklısın ama niyetim pozitif ayrımcılık yapmak değildi.
Kadınları seviyorum ama çünkü annem bir kadın 🥰
Yetiştirilme tarzı ve ego