Sevdiğiniz kişi sizi üzerse ne tepki verirsiniz?😂😂😂iyi günler
Gözlerim dolar kırılırım yalnız kalmak istediğimi söylerim ama yalnız bırakıp gönlümü almazsa ondan soğurum.
takibea lsana
Allahım üzülüyorum
Bebek tatlı :D
İyi günler derim açıkçası 3 uyarıda n sonra bitiririm ciddiyet her şeyden önemli.
Cevap
38Cevap
eh ara sıra üzüyor zaten ama sevdiğim için hiç bir şey diyemem
Evt ya 😢
Evt..😢
Bundan sonra sana bu yok derim tepkimi koyarım
Offfffff sende😂😂😂
Kırılınca sessizliğe bürünüyorum genelde. Kırıldığım durumu açıklarım hala devam ediyorsa daha çok içerleyip soğurum.
Sevdiğimin üzmesi bile hoş olur 😄 Ne diyeceğiniz iki olgun insan olarak sorunu çözmeye çalişiriz.
''Gırdın gırdın, bu kalp yani, tabak çanak mı sandın?'' gibi şeyler söylenebilir. dhdfjdjdfk
tepki vermem ama en azından özür beklerim.. sevgimi verdiğim kişiden..
Bazen susmak birçok şeyi anlatır insana tabi anlayana
ağır tepki veririm dudaklarını japonla yapıştırırım
Bir miktar suskunlara bağlayıp, kafa dağıtarak atlatırım durumu.
Ağzının ortasına tokadı basarım.
😂😂😂😂
Belki sinirleri bozuktur üzer sonra anlarsa sorun yok
Her an mutlu edecek diye bir kaide yok.
Aynn sende haklisn
Üzersen beni küserim sonra keserim mektubunu.
Bir üzer iki üzer, üçüncüye kapı önüne korum.
Tepki veremez oldum artık
Öperim beni nasıl üzersin diye :D
tavırlarım değişir ve cok ağır konuşurum.
Sen kim köpek beni üzüyon derim
canımı al canımıı sonum olll yellozz fhsdfjsd :D
Devamı gelıyorsa, yol ayrımı yakındır
Belli. etmem
Niye ki
beni birtek sen üzebilirsin derim ona.
Hep üzüyorlar zaten...
Trip atıyorum genel'de
Üzemez umurumda olmaz.
Al iste kirdinn kirdinn derim😂
Bende onu ağlatırım 😄
Bünye alışkın 😂
Sende haklisin
Senin gibi gülmeyeceğim kesn
Üzemez beni artık
Üzülürümmmm :(
Üzeni üzeriz 😝
Konuşmam
Üzülürüm.
Bane na ben oynamıycam
Gurur yaprım
Kızarım biraz
üzdün beni osman :( konuşma benle :D olurum...
Zaten genelde uzerler.
ne şekilde üzdüğüne bağlı
Bende onu üzerim
Anlamsızca bakarım suratına. Malmın derim
tepki vermek zorundamiyim😀
Üzülürüm
Bende onu uzerdim 😊
Trip atarım :D
Tepkisiz
Ağlarım 😂
alınırım
saatlerce trip
Üzen üzülür.
Tepki vermem
doverım
aglarim😢
Bende onu uzerım
Hakaret ederim
Ben de onu üzerim
Konuşmam bir süre
Bende onu üzerim
küfür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar