Bizim internet kotalıymış ya şimdi de bu cıktı..

arkadaşlar bizim büronun interneti kotalı 12 gb miş :( ben bilmiyordum sınırsız diye düşünüyordum değilmiş. bende sürekli filim izledim video izledimm.. aşmışım kotayı bugun patron

Bizim internet sınırlı 12 gb dedi ona göre gir filim felan izliyon mu dedi bende abi filim değilde müzik felan dinliyorum bundan sonra dikkat ederim dedim şimdide bu çıktı of ben napacam ya :( bir kota aşmadığım kaldı :(
Güncellemeler
+1 yıl
benim derdim bitmeyecek mi iş yerinde kalbim kaldırmıyo :( cok kötü oldum kreç gibi oldum ben :(
Bizim internet kotalıymış ya şimdi de bu cıktı..
Cevapla