Ailemin isteklerine göre yasamaktan bıktım?

herseyim karisacaklar mi böyle. Dışarı bile çıkamıyorum haftada sadece kez ve hen üniversite mezunuyum iş bulurum ii olur herşey derken başarıyla bitirdim bu sırada birine gönlümü kaptırdım sevdim ama o lise terk. Bunu takmiyorum gerçekten ve iş bulmaya çalışıyorum kimse yeni mezun almıyor. Ailem belki ac kalmadığını görürse onu da kabulvdder diyecdusubdum şu an evdeyim. Evlenmeyi düşünüyoruz ama ailem istemez dite korkuyorum onu istiyorum onunla ileri gitmesekkkte birşeyler yaşadık sorun bireylerin yaşaması degil zaten bir şey yaşamadık ama onun kokusuna gülüşüne bu kadar alışmışken ailem onu istemezse diye korkuyorum io mezunu olduğu için. yani hep ailemin isteklerine göre mi yasicam ben? Babam benim ekmeğimi yediğin sürece benin dediğim olur diyor tam bir hapis hayatı yaşıyorum. Mini elbiseye izin vermeyen babam mezuniyette hoş karşıladı düşünün. Ban birisi fikir söylesin dostlar samimiyetinize inanıyorum sagolun varolun bu arada yaşım 23
Ailemin isteklerine göre yasamaktan bıktım?
Cevapla