Naklen mutluluk istiyoruz.. Naklen huzur istiyoruz. Naklen sevgi istiyoruz. Naklen... Niye varız?



Ey gökyüzü... Aydınlık mısın benim kadar ve karanlık Hasret yakarmış, kavuşmak varmış Güneşten sıcak, sudan çıplak Sanırım hiçbirşey yok aramızda aşktan başka... Vay hayat, ey hayat..! ... Başka seveceksin başka türlü başka şekilde başka biçimde Güneşten sıcak, sudan çıplak... Martıların kanadı gibi... TUTSAK..! Hiç kimsenin kalbi&şansı yok Bu benim kendi alın yazım seveceğim başka yolu yokSeveceksin başka yolu yokEvet arkadaşlar niye varız? #suadadealma
Naklen mutluluk istiyoruz.. Naklen huzur istiyoruz. Naklen sevgi istiyoruz. Naklen... Niye varız?
Cevapla