Duygularım neden yok? Yardım edin sonum kötü?

Öncelikle Merhaba, Arkadaşlar garip durumdayım lütfen okuyun derdime çare bulun git gide mahv oluyorum. Duygularım yok oluyo. Aslında duygularım yok demem yanlış nasıl diyim sevinme üzülme duygum yok üzülme duygum şöyle var biraz karışık mesela:birisi ölür hatta yakınım ölür üzülmem ama yakınım işte ona üzülmediğim için odun olduğumu gördüğüm için üzülürüm yani yakınım için üzülmem duyğularım böyle işte. Size nasıl anlatsam kötü duygularım var ama insani duygular, vicdani duygular, hoş duygularım yok. Ağlama duygum hissim var ama birisine birşey olsa tınlamam. birisi dövse sövse ağlarım anca ve ya pişman olursam. bir de misal veriğim geçen gün annem öksürüyo ablam annem öksürüyo görmüyomsun çay versene diyo ben de umrumda değil gibi aslında tek üzdüğüm nokta odun olmam aileme canımı vermediğim nokta. İstiyorum ama içimden gelmiyo. Umursamuyorum. Lütfen değişmek İstiyorum. Önceler üzülürdüm sevinirdim. Babam işten gelince dünyalar benim olurdu. Şimdise karşılamak istemiyorum ve bunun için ağlıyorum bir insan nasıl düşüne bilir neden sevinmez? İstiyorum ama içimden gelmiyo neden Peki?
Duygularım neden yok? Yardım edin sonum kötü?
Cevapla