Herşeye olumlu bakan X arkadaşınıza ne dersiniz?

hayat inişli çıkışlıdır güleriz ağlarız hüzünleniriz...ama içimizde herşeye olumlu bakan nadir kişilerde var düşüncelerinizi alabilirmiyiz:)
Dünyadan X 'e derim=D
Sen insan mısın=D
Başka bişe derim=D
Polyanna=D
Sence?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Herşeye olumlu bakan X arkadaşınıza ne dersiniz?
Cevapla