Hiç hayatınızda istenmeyen arkadaş oldunuz mu?

ben oldum.hemi de 2 kere =(.istenmediğimi hissettiğimde uzaklaştım mesela birisinde sırf rahatsız olmasınlar diye.içlerinden biri herkesin içinde bağırdı biz seni seviyoruz felan diye evcil hayvanını çağırır gibi rezil etti...hayır yanlarına gidince ne olacaksa artık.neyse siz de hiç istenmeyen arkadaş oldunuz mu?(olmayanlar yazmasın)nasıldı nasıl başladı nasıl bitti neler hissettiniz vb.? anlatın =(
Hiç hayatınızda istenmeyen arkadaş oldunuz mu?
Cevapla