♾️ Hayatınızda bazen başınıza dert açtığını düşündüğünüz, ya da size kötü şans getirdiğiniz düşündüğünüz arkadaşlarınız oldu mu hiç.

♾️ Hayatınızda bazen başınıza dert açtığını düşündüğünüz, ya da size kötü şans getirdiğiniz düşündüğünüz arkadaşlarınız oldu mu hiç.

O sınavdı Allah ilk olayı yaşatıp okulda sessizlikten arkadaş kimseyi tam etmeyip o kızı etmesi Allah'ın imtihanı bana zaten o kızı Allah evet değer ver ama onun imtihanını verince resim görüp onun gibi hesap sorunca tam göreceksin onun gerçek yüzünü zaten kurtulamadım inan ki nasıl oldu o çocukla alakalı bir şey duydum herhalde ortak hesap vardı ağladım resimleri sildim ve artık o hesapa girmedim sonra 2013de mesaj attı demedi tam sürpriz dedi sonra ben en sevmediğim kuzenim imalı imalı konuştu resimi gösterdi hesap sordum kaale almadı orada değer kayboldu zaten onun imtihanından beynim değişime uğradı yani o kız hani güneşi beklerken var ya o durum başıma gelmesin diye sonradan Allah sınav etti kızla mucizeleri yaşattı boşuna ela gözlü değilim o kadar kötülüklerden kurtuluyorum
Kötü şans değil de başıma gelen bir çok şeyden o sorumluydu mesela bir keresinde biz yürürken kız arkadaşım erkek görünce tek görünmek için beni itti düşmedim ama bileğim çatladı 🔪onu pıçahlamsm gerek ama neyse geçti gitti
Oldu tabi ki zamanında, hayatımdan şutladım en sonunda kendisini 😃
Arkadaşlarıma kötü gözle bakmam xd
Cok tesekur ederim Barisim
Rica ederim abim
Cevap
6Cevap
Hayır kotü şans getiren benim valla ayağimi atıyorum dişariya bir müsibet yaşıyorum ya otobus kaza yapıyor ya da gittiğim yer kapaniyor
Hanshahshs bu ben her türlü belayla karşı karşıyayım
😅🤣
@afrodit429067 bende de aynı sdfsdf aşırı kötü şansım var
Olmadi ama hepsi kendisi gitmek istedi
Gideninde kalaninda yolu bahti acik olsun
Benim kafam böyle cok rahat
Az insan cok huzur bana yeter🤗
Bir kaç gün önce çiçek fotoğrafı paylaştım, bitkime iyi bakmama rağmen soldu. Arkadaşlarımdan biri nazar değdirmis anlaşılan 😂
Olduuu ne bir şeyimi anlatırım ne de bir yere giderim uğursuzmuş gibi hissediyorum
Herkesle hemen samimi olmam, başına düzenli iş açan tiplerle de araya mesafeyi koyarım.
Evet bir arkadaşım vardı , ne zaman çıksak dışarı illa başımıza bir iş gelirdi
Felaket tellali hayatimin icinden gecen cadoloz bir yosma vardı artık yok
Benim başıma dert açmazdı ama hep onun başına kötü olaylar gelirdi, o gün berabersek o olumsuzluklardan ben de etkilenirdim.
Oldu evet, çok şükür kurtuldum
Evet oldu ne yazık ki ama iyi şams getirende oldu
Hayır olmadı.
Evet var düşündüm.
Hayir
maalesef öyle insanlar hayatımda çok
oldu evet
Oldu lise 2de
Hayır asla
olmadı,
Yok ya olmadı
Çoğu zaman oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?