Tabağınızda yemek artığı bırakır mısınız? yoksa ne varsa silip süpürür müsünüz?

itiraf edeyim ben bazen bırakıyorum :/
Tabağınızda yemek artığı bırakır mısınız? yoksa ne varsa silip süpürür müsünüz??
Tabağınızda yemek artığı bırakır mısınız? yoksa ne varsa silip süpürür müsünüz??
Tabağınızda yemek artığı bırakır mısınız? yoksa ne varsa silip süpürür müsünüz?
Cevapla