İslamda kadinlara madem önem veriliyor neden kadınlara herşey yasak ve erkekler kadinlardan üstün oluyor?

ben kapalı bir bayanim ama kadinlarin kapanmasina karşiyım özellikle çarşafa bir nedenden ötürü kapandim neyse asıl konu kadınlar neden erkeklerden her zaman üstün kadınlar güçsüz neden kadinlara çok yasak var ya da neden açık bir bayana o*spo damgasi kapali bir kadina geri kafalı damgasını vuruyorsunuz neden kadınlar herzaman kafasını eğmek zorunda bizde istedigimiz herseyi yapamazmiyiz anlamiyorum😠😠özellikle erkekleri anlamiyorum bu soru size
İslamda kadinlara madem önem veriliyor neden kadınlara herşey yasak ve erkekler kadinlardan üstün oluyor?
Cevapla