Neden kadın "evde kaldı" oluyor, erkek "kız beğendiremiyoruz" oluyor?

Hep seçilen kadın mıdır? Kendine seçme öZgürlüğü verilmediği için mi durum böyle? Tabi bunda "teklif" beklen özgüvensiz kızlarımızın da katkısı var. 21. yy da bu kalıplardan niye hala çıkamadık?
Neden kadın

Neden kadın "evde kaldı" oluyor, erkek "kız beğendiremiyoruz" oluyor?
Cevapla