Neden kadinlar namusluda erkekler degil?

Birsey oldugunda erkekler yapar diyorlar, yani erkegin namusu yokmu? Erkek disarda gezer, aldatir, öldurur, herseyi yapar normal, ama kadin yapinca kadin gulumsediginde dahi hemen goze batiyor millete gulumsuyo oluyor, gozu disarda oluyor, kuyruk salladi vesayre vesayre, kadinlar birsey yaptiginda ölduruluyor ama erkekler birsey yaptiginda çapkin oluyor, ve bu durum cok normal karsilaniyor, ama kadin yapinca ona cok agir laflar ve cok agir lakaplar takiliyor. Ahlaksiz oluyor ve etraftakilerde o sekilde bakiyor. Ben bu durumu anlamiyorum, ya ikisinede ayni sekilde davranmak lazim, ya da ikisinide suclu gormemek lazim. toplum olarak neden hep bir suclu ariyoruz, neden hemen kadinlar yanlis yapinca daha cok goze batiyor, ya da neden hep kendimizi temiz etrafi namusuz ve kirli goruyoruz? Oyle bile olsak bizemi dusuyor elalemi kinamak veya arkasindan konusmak? Herkesin hatasi kendisine, kisiyi belki uyarirsin ama o kisinin arkasindan konusmak hangi insanliga sigiyor, yani neden erkeklere hersey caizde, kadinlarin sokakta yurumesi bile sorun oluyor? Yani birsey olsa sokakta gecerken baksa, taciz olayi olsa, erkek hakli cikiyo, kadin bakti oluyor. Yani anlam veremiyorum neden boyle?

Neden kadinlar namusluda erkekler degil?
Cevapla