bir senelik iliskim son buldu.güvensizlik sevgi saygı kalmadı diye çekti gitti.hatamı pişmanlımı kabul ettim yalvardm yakardım ama gitmeyi tercih etti.zorda olsa ayrılığı kabul ettim.artık olmasada olur diyebiliyorum.ama içimizdeki sevgi hala var.
bi sorumda herkez sessiz kalmayı önermişti.bu sessizlik karsı tarafa ne anlam katar? pisman olup dönmesinide istemiyorum fakat mesaj atıp ayrlğı kabullendğmi blmesni istiyorum.yada merak edip bir naber mesajını.ben atmak istemiyorum gururum yeternce incildi çnkü.peşnde olduğmu sanıyo hala vazgeçlmez imajı verdğm içn.ne yapmak gerekir dostlar?
bi sorumda herkez sessiz kalmayı önermişti.bu sessizlik karsı tarafa ne anlam katar? pisman olup dönmesinide istemiyorum fakat mesaj atıp ayrlğı kabullendğmi blmesni istiyorum.yada merak edip bir naber mesajını.ben atmak istemiyorum gururum yeternce incildi çnkü.peşnde olduğmu sanıyo hala vazgeçlmez imajı verdğm içn.ne yapmak gerekir dostlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar