Sessiz kalmak ne anlam ifade eder karşı tarafa?

bir senelik iliskim son buldu.güvensizlik sevgi saygı kalmadı diye çekti gitti.hatamı pişmanlımı kabul ettim yalvardm yakardım ama gitmeyi tercih etti.zorda olsa ayrılığı kabul ettim.artık olmasada olur diyebiliyorum.ama içimizdeki sevgi hala var.

bi sorumda herkez sessiz kalmayı önermişti.bu sessizlik karsı tarafa ne anlam katar? pisman olup dönmesinide istemiyorum fakat mesaj atıp ayrlğı kabullendğmi blmesni istiyorum.yada merak edip bir naber mesajını.ben atmak istemiyorum gururum yeternce incildi çnkü.peşnde olduğmu sanıyo hala vazgeçlmez imajı verdğm içn.ne yapmak gerekir dostlar?
Sessiz kalmak ne anlam ifade eder karşı tarafa?
Cevapla