Bir çok iş veren tecrübeli eleman aradıklarını söylüyor. Haliyle yeni mezunlar ya da stajyerler bir yere girmekte zorlanıyorlar. Peki sorarım tecrübesizler nasıl tecrübe edinecek ey iş veren! Tecrübeli eleman aranıyor! Peki tecrübesizler nasıl tecrübe edinecek?
Tecrübeli eleman aranıyor! Peki tecrübesizler nasıl tecrübe edinecek?
İş görüşmesine ilk gittiğim gün ilk iş görüşmemdi bende buna ayar oldum aynisini patrona sormuştum sürekli tecrübeli insanlar istersiniz peki tecrübesiz olanların çalışmaya adım atmaya hiçmi hakkı yok neden bu kadar önyargi var bir yerden sonra tecrübesiz olanlar da artik hiç çalışmasın denemesin bile ozaman demiştim madem bu kadar tecrübeli elemanlar istiyorsunuz demiştim 😂 Tabi ben patronun olduğunu bilmiyordum ozaman cahillik işte
Ben bikere isverene bir yerden baslamak lazim demiştim az paraya calisip tecrube edincen ben oyle yaptim Şu an hala iyi bir is arıyor m is filan yok YA
Lise mezunu olsun Tecrübeli olsun Diksiyonu düzgün olsun 18-40 yaş arası olsun Sağlıklı olsun Sabıka kaydı olmasın Erkekse askerliğini yapmış olsun MAAŞ 1400 TL ASGARİ ÜCRET
En İyi Cevaplar