Edebiyat hocası bana kafayı taktı. Sizinde gıcık gittiğniz öğretmeniniz var mı? Neler yaptınız?

Lisede bir edebiyat hocamız vardı kelbir hoca hiç sevmezdim. bir keresinde hocayla kavga etmiştik suçsuz yere sınav kağıdımı iptal etmişti. Bu hocayı ben hep konuşurken bozarım felan iyice yalama oldu. Yanıma gelip '' bir daha milletin içinde beni bozarsan fena olur '' dedi. Galiye almadım tabi ders başladı kafamı sıraya yaslamış uyuyorum ve umursamaz tavırlarla hocayı dinliyorum. Konu sefillerdi ve Hoca ''Victor hugo kimse fakir olmasın istiyordu '' dedi. Bende kahkaha attım ''Sefilleri nasıl yazcaktın o zaman (argo bir kelime kullandım ) bunu dememle herkes güldü ve '' Yeter artık '' dedi. soluğu müdürün odasında aldım. Yine olsa yine derim. Müdüre şikayet edince müdürde gülümsedi öğretmene ayıp olmasın diye öksürüyormuş gibi yaptı o ara bende gülümsedim. ''Tamam hocası bir daha yapmaz'' diye geri yolladı.
Edebiyat hocası bana kafayı taktı. Sizinde gıcık gittiğniz öğretmeniniz var mı? Neler yaptınız?
Cevapla