Nato ve Rusya arasında bir savaş çıksa kim kazanır?

Bence Rusya kazanır Rusyanın müttefikleri dünyanın en güçlü ülkeleri çin hindistan mısır devasa nufüs patlaması olan ülkeler ayrıca amerikadan ölesiye nefret eden vietnam, kuzey kore, ırak, mısır, iran, suriye ekonomik ve askeri yönden rusyaya destek verir. Ayrıca amerikayla ilişkileri iyi gibi gözüksede bence Japonyada rusyadan yana taraf alır ayrıca natonun içinde rusyayla ilişkisi iyi olan ülkeler italya, yunanistan gibi ülkeler rusyanın tarafına geçerler. Ayrıca rusya nato ülkelerine amerikadan daha yakın bir coğrafyada bulunduğu için almanya, fransa, polonya gibi avrupa ülkelerinin bir kısmını daha amerika müdahele edemeden savaş dışı bırakıp bir kısmınıda kendi yanına çekebilir yani amerika savaşta tek kalır kısacası tabi bunlar inşallah olmaz ama bence bir dünya savaşı olursa rusyanın yanında yer almak daha mantıklı gibi sizce kazanan kim olur olasi bir savaş senaryosunda?
Nato ve Rusya arasında bir savaş çıksa kim kazanır?
Cevapla