ve yorumlarda düşüncelerinizi de yaza bilirsiniz...
Evet, Katılıyorum...
Hayır, Katılmıyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
çok etkisi var eskiler tv yokken sohbet muhabbet vardı derler tv çıkıncada herkeste olmaz toplaşırlarmış muhabbet vs. şimdi yayıldı ne muhabbet kaldı ne samimiyet
Katılıyorum. Eğer anneme bir soru soracaksam ve televizyon izliyorsa; "sonra gel" diyor. Basit bir örnek bu
aynen ben de çok yaşadım.
aynen katılıyorum
Cevap
3Cevap
Teknolojiyi amacı dışında kullandığımız için böyle oluyor. Bozan yine biziz.
Malesef gercekten oyle 😐
bir süre sonra sıkıyor yaaa
maalesef..
Hayır katılmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar