Televizyonun etkisi mi ailenin umursamazligi mi?

Bugün gün sirasi bizdeydi. Yenildi içildi bulaşiga geçtik sonra çocuklar da saklambaç oynuyordu. Bir tanesi eteğim uzun diye altına girmeye çalıştı ve olmayinca çıktı çıkarken de adımı diyip... abla don giymemiş dedi güldü kadınlar da geldi ve bu çocuk cok çapkın olacak dediler annesi de guldu uyarmadi bile. Böyle durumda dovmese bile uyarması gerekmez mi siz olsanız uyarmaz misiniz ben mi cag disi kaldim

Güncellemeler
+1 yıl
Gündem
Televizyonun etkisi mi ailenin umursamazligi mi?
Cevapla