Başkalarının yerine utanma: Cringe! Daha önce hiç başkası yerine utanmış mıydınız?

Günlük hayatta her birimiz hata yapmışızdır. Bazı hatalarımızı o an farketmişizdir; bazılarınıysa çok sonra. Bazen de başkalarının hata yapmalarına şahit oluruz. Vicdanımızın el verdiği düzeyde de onlar adına utanırız.

Ben bugün bunu yaşadım. Genelde yaşıyorum ama bu seferki çok daha dokundu. Kızı da sevmem ama koca amfinin önünde hey yavrum hey...
Başkalarının yerine utanma: Cringe! Daha önce hiç başkası yerine utanmış mıydınız?
Siz daha önce başkası adına utanmış mıydınız?
Başkalarının yerine utanma: Cringe! Daha önce hiç başkası yerine utanmış mıydınız?
Cevapla