Kendini "Anonim" olarak tanıtan biri bana mesajlar atıyor ne yapabilirim (açıklamaya bakın)?

Kendini
Ona amacını sorduğumda bana bunları dedi. Dilek kutusuna bunu yazdığımı nereden biliyor hiçbir fikrim yok. Ona görüldü attım yani mesajına cevap vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.
Kendini "Anonim" olarak tanıtan biri bana mesajlar atıyor ne yapabilirim (açıklamaya bakın)?
Cevapla