Dışarıda vakir geçirmek için arkadaşlarınıza veya ailenizden herhangi bir aile bireyine ihtiyaç duyar mısınız yoksa tek başınıza da eğlenmesini bilen bir insan mısınız? #BirTutamAşkk #Sıcakhavalarıdeğerlendirmeklazım
Dışarıda vakit geçirmek/eğlenmek için arkadaşlarınıza ihtiyaç duyar mısınız yoksa tek başınıza da eğlenmesini bilen biri misiniz?
Kuzu aile geniş inan tek başıma dışarı çıkıp eğlenmeye ne zamanım ne de ihtiyacım kalmıyor. yalnız kalınca da eğlence anlayışım kahvemi alıp odamda kitap okumak yani :-)
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Dışarıda vakit geçirmek/eğlenmek için arkadaşlarınıza ihtiyaç duyar mısınız yoksa tek başınıza da eğlenmesini bilen biri misiniz?
En İyi Cevaplar