Arkadaşınız olmadığı dönem canınız bir şeyler içmek istediğinde ya da gezmek ne yapıyorsunuz?

Evde çok sıkıldım. Arkadşaım da yok şu sıralar.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş olalım yazmasanız sevinirim
Arkadaşınız olmadığı dönem canınız bir şeyler içmek istediğinde ya da gezmek ne yapıyorsunuz?
Cevapla