Annem bana sürekli iftira atıyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Merhaba arkadaşlar. Annem geçmişte abimi kaybetti. Abim esrar içiyordu sonradan apandisti patladı kaybettik. Tabi şu an çevremizde çok esrar içen falan var. Ben başka şehirde okuyorum. Gayet temiz düzgün bir insanım çevrem beni hep takdir eder. Fakat herhangi bir arkadaşımla dışarıya çıkıp eve geldiğimde annemin iftirasını yiyorum :) Ergende değilim neden böyle yapıyor anlamadım ama bu durum beni rahatsız etmeye başladı çünkü uzun bir süredir böyle. Kavga ediyoruz sürekli. Dışarıda falan duyulsa adım çıkacak korkuyorum. Çünkü her gün mutlaka iftira yiyorum. hatta bu yazıyı yazmamın sebebi az önce odama gelip gözlerimin içine dikkatlice bakıp bugün arkadaşınla ne bok yediniz ben biliyorum sizin neler yaptığınızı boşuna dışarı çıkmıyorsun sen falan dedi bende çok kızdım kavga ettik ve buraya yazayım belki siz fikir verirsiniz dedim. Bazen bakkala gidip geliyorum o sırada bile iftira yiyorum. Hap atıyorsun esrar içiyorsun falan diyor. Gözlerin kızarmış sebebi o falan diyor. Halbuki bilgisayara çok bakar araştırma yaparım. Film izlerim. Telefondada çok mesajlaşırım sosyal biriyimdir. Abim ölmüş diye kalbini kırmak istemiyorum ama bende bıktım usandım artık. Psikoloğa gidelim diyorum gitmiyor, gel doktora kanıma baktıralım için rahatlasın kullanıyorsam bir şey çıkar diyorum onada yok diyor. Kafayı yiyeceğim bende delireceğim. Çevremden duyduğum inşallah çocuğum evladım senin gibi saygılı dürüst efendi olur sözlerinden sonra eve gelip annemin sözlerini duymak artık çok koyuyor bana. Ne yapabilirim arkadaşlar nasıl kurtulacağım bu durumdan.
Annem bana sürekli iftira atıyor bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla