• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce çocuk annenin mi soyadını almalı? Babanın mı?

Tuti-iMucize
Tuti-iMucize Takip Et
Guru Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
61
Yapay Zekaya Sor
Sizce çocuk annenin mi soyadını almalı? Babanın mı?


Sizce çocuk annenin mi soyadını almalı? Babanın mı?
Cevapla
Babalık Soruları Çocuk Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • togogün
    togogün Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 40%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sorunuz üzerinden bu konuda genel bir yanlış bilgiyi açıklıga kavuşturalım mı😊
    bir ailede soya çekim , soyun devamı vb kavramlar biz erkeklere maal ediliyor ama yanlış.
    Bilimsel olrak ve tıbben soy ekek değil kadındır ve soyun devamını saglayan genetik yapıdır. Ve istet dişi ister erkek genetik yapıyı anneden kopyalar. Banadan ise Dna yapısını kopyalar.
    Bu yüzden soyisim soy anlamında ise annenin soyimini alması daha mantıklı.
    Fakat bunu yapmak pek mümkün degil çünkü soyisim kavramı ilk tarihde ne zaman başladıysa o tarihe inip kadına direk birebir soyisim vermek gerekir. Sonuçda anneleeimizin soyismide dedemizin yani bir erkegin soyismi.
    Özetle kadının hiç özsoyismi olmamışki...

    5
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı.

    Tabi ki babanın.

    4
    2 Yorumla
    • caterpillar882
      caterpillar882
      +1 yıl

      Neden tabi ki dedin

      Yorumla
    • Ehlivukuf
      Ehlivukuf
      +1 yıl

      Benim düşüncem bu yönde olduğu için tabiki dedim.

      Yorumla
  • Stuff
    Stuff Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Bence çocuk büyüyünce seçebilir. Ayrımcı olmaya gerek yok erkeğin soyadını alır diye. Kim çıkardıysa böyle icatları hangi geri kafalı, bir konuşup dertlerini dinlemek isterim doğrusu. O erkekde illa benim soyadım diyorsa onun gibi biriyle ne evlenmeye ne çocuk yapmaya değmez zaten. Eski sevgililerimden biriyle aramızda geçen bir mevzuydu başta tartışsakta sonra ben kazanmıştım ikna kabiliyeti önemli 😂

    4
    0 Yorumla
  • Aşk_ı_Sükût
    Aşk_ı_Sükût Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Babanın uygun bence

    3
    11 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Öyle de dur bakam burdan bir tartışma çıkar mı 😄

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      Burda tartışma çıkmayan bir konu var mı ki😊

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Yok 😄

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      O eksileyenler doğusunda kendi soyadını versin gorelim😊

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      Doğursun **

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Eksileyenleri derdi başka boşver aşkoşum 😘

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      Çokta fifi tutişim 😀😘

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Hahaa😄😄❤

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      😀😀

      Yorumla
    • Aşk_ı_Sükût
      Aşk_ı_Sükût
      +1 yıl

      Hepsi için tek tek teşekkür ettim kuzummm😘😘

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Rica ederim canım 😘😘

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

42

Cevap

  • allweneeds_lovee_
    allweneeds_lovee_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim icin farketmez , fakat cocuklarima annelerinin soyadi verildigi zaman muhtemeldir ki turk toplumu tarafindan her turlu sifata layik gorulurum 😄😄 güzel kardeşim , kilibik vs vs bundan oturu soyadi bende kalirsa iyi olabilir 😏. Soyadi eskiden erkege verilmesi kararlastirildi , cunku soyun koruyucu , ailenin hanedanin her turlu haklarinin ve gucunun temsili erkege aitti , aileye ve hanedana en ufak bir onursal leke hemen erkegin boynuna yuklenirdi , erkek ailesinin koruyucusu , varisi , savunucusu , mulkun duzeninin saglamlastiricisiydi , bir de buna kadinin namusu vs devreye girince erkek soya ad veren kisi olmasi akla yatkin olandi. gunumuzde de eskisi gibi olmasa da bu anlayis devam etmektedir. Fakat ben cocuklarimdan ziyade esime tapacagimi bildigim icin onun istegi bu yonde olursa onu kiramam , soyadini vermesine yani

    3
    0 Yorumla
  • Hüzün_Kovan_Kuşu
    Hüzün_Kovan_Kuşu Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Ha babasının aldı ha annesinin, ne fark eder? Bebek anneden çıkıyor diye bütünüyle anneye mi uymak zorunda?

    Boşanma oranları %1700 oranında azaldı, çiftler artık daha mutlu, kavga oranları çok düştü de bir bu eksik kaldı. Evleneceğim kadın gelir soyadımı alır, beraberinde kendi soyadını da kullanır. Doğacak çocuğum da benim soyadımı alır. Çok uzun zamandan beri gelmiş bir düzeni bozmaya gerek yok. Böyle saçma salak şeylere takılacak kadar takıntılı biriyle de evlilik düşünmem zaten, her şeyde sorun çıkartır.

    2
    0 Yorumla
  • VPayidar
    VPayidar Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 59%
    +1 yıl

    Tarlaya tohum ekersin ürün tohumu ekenindir, tarlanın değil..

    5
    9 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Bak bak 😄

      Yorumla
    • VPayidar
      VPayidar
      +1 yıl

      Ben doğurmadığım için ve doğurmayacağım İçin objektif bakıyorum olaya :)

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Bak bakalım 😊

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      En mantıklı Yorum :)

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @VPayidar Güzel yorum niye doğurmayacaksınız söylebilirmisiniz.

      Yorumla
    • VPayidar
      VPayidar
      +1 yıl

      @scil63 tek başına doğurulmuyor be

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @VPayidar Herhalde yani tek başına olmaz bir erkek ile beraber olacak,
      Galiba o işi yapabilecek bir erkek yok

      Yorumla
    • VPayidar
      VPayidar
      +1 yıl

      @scil63 mevzuyu yanlış anladın sen abi boşver

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @VPayidar Tamam

      Yorumla
  • Tipitip-xoxo
    Tipitip-xoxo Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Annenin tabiiki 9 ay içinde, vücudunda büyüt besle koru doğur vücudun bozulsun yine de ilk 6ay yine vücudundan besle büyüt besle aynı zamanda çalış para kazan soyadını baba versin

    4
    17 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Değil mi? Haksızlık!

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      Aynen knk onların önüne hazır çocuk geliyor bütün sıkıntıyı çeken biziz doğurmak zaten başlı başına bir olay

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo baba olmadan o çocuk nasıl olacak, imkansız değil mi?

      Yorumla
    • hakanatilla34
      hakanatilla34
      +1 yıl

      Varsa başka yolu bunun söyleyin onu da erkekler yapsın o zaman. bir soyadı için dediğiniz şeye bakın

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      @hakanatilla34 Benim görüşümü eleştirmeniz ne kadar yanlış bir fikriniz varsa kendi görüşünüzde belirtebilirsiniz ayrıca "bir soyadı için" dediğiniz şey benim için adım kadar önemli ailemden küçüklükten aldığım kimliğimi ifade eden şeyi sırf kadın olduğum için çocuğuma geçiremiyorum bir erkek olarak bu durumu anlamanızı beklemiyorum zaten ayrıca yazdığım her kelimenin arkasındayım hakaret mi ettim hayır, yalan mı söyledim hayır yanlışmı konuştum ona da hayır. Peki sizi rahatsız eden ne de "dediğiniz şeye bakın" diyorsunuz?
      @scil63 imkansız değil kadının kemik iliğinden sperm üretilebiliyor eşin kısır olması durumunda bu yola başvurulabilir.

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo kadının kemik iliğinden ilk kez duydum, O zaman Çocuk için niye erke ile ilişkiye giriliyor, ya da tüp bebek falan, Senin dediğin erkeğin kemik iliğinden olmasın ( o belki)

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo Gelecekte kadınların erkekten alınan sperme gerek duymadan hamile kalmasını mümkün kılabilecek, erkekleri çocuk yapmada devre dışı bırakabilecek. Ancak, bu hücrelerde sadece erkekte bulunan ‘Y’ kromozomu olmadığından kadınlar, sadece kız çocuk sahibi olabilecek. İngiltere’de dini çevreler, bir çocuğun sadece anne ve babadan meydana gelebileceğini ve çocuğun da ailede her iki rolü de görmesi gerektiğini düşünerek, böyle bir yöntemin ahlak dışı olabileceğini öne sürüyor.
      Ama bu henüz yurt dışında uygulanmamış ve Türkiye'de uygulancaya kadar yaşınız çok ilerlemiş olacak.:)

      Yorumla
    • hakanatilla34
      hakanatilla34
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo Gereksiz tartışmalar bunlar onu diyorum. Kolay yolunu söyleyim o zaman sana. evlen sonra çocuk yapınca boşan. Ver mahkemeye soyadı değişsin çocuğun.

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      @scil63 Ben bunları zaten biliyorum tekrar anlatmanıza gerek yoktu kopyala yapıştır mı yaptın ne yaptın 😄 Türkiye'yi beklemeye ne hacet var yurtdışına da gidilebilir ayrıca dini açıdan ahlak dışı bulmaları çok saçma netice de Hz. Meryem de erkeksiz doğurdu eğer yanlış bir şey olsa Allah buna müsade etmezdi. Hem de bu yöntemi sadece kadın tek başına kullanacak diye bir şey yok eşi kısır olan kadınlar için kısırlığa çağre devrim niteliğinde bir yöntem olur ve sadece kız çocuğu olabileceği de bir teori. Yapacak olsam Türkiye'ye gelmesini niye bekleyeyim
      @hakanatilla34 Evet gereksiz bir tartışma ama bunu benim düşünceme saygı duymayarak kendi fikrinizi kabul ettirmeye yönelik eleştirerek siz başlattınız. Ayrıca benim adıma düşünmek sana düşmedi

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Pişşt noluyo burda yahu ne celallendiniz sakin olun tamam geçti 😄

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      Yorumum dokunmuş heralde herkes atağa geçti ben de anlamadım 😂

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo Ben bilmediğim için öğrendiğimi size belirttim, o nedenle evet kopyaladım/yapıştırdım Bilgi edinmiş olduk sayende takdir ederim.

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      @scil63 Rica ederim o zaman 😊

      Yorumla
    • hakanatilla34
      hakanatilla34
      +1 yıl

      Sana fikir kabul ettirmek gibi bir derdim yok. Nası istiyosan öyle yap. Sadece saçma geldi bunu belirttim. Burda paylaşım yapıyosan bunlara alışman lazım

      Yorumla
    • scil63
      scil63
      +1 yıl

      @Tipitip-xoxo Yaşın küçük bile olsa bilgiyi her yerden alacaksın, küçümsemeyeceksin, Aklın yaşta değil başta olduğunu da unutma

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      @hakanatilla34 Eğer düşüncemi beğenmediysen eksi at geç dediğiniz şeye bak, evlen çocuk yap boşan vs gibi uslupla gelirsen böyle olur, alışmıyorum arkadaşım sende böyle milletin düşüncesine salça olursan gelecek tepkiye hazır ol

      Yorumla
    • Tipitip-xoxo
      Tipitip-xoxo
      +1 yıl

      Aa evet yaşınızı yeni farkettim, ben de sizi takdir ediyorum o zaman 👏 😊 @scil63

      Yorumla
  • 20110109
    20110109 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 84%
    +1 yıl

    Ne fark eder? Baba kral değil anne kraliçe değil, ortada muhtemelen mühim bir soy veya soyadı yok. Zaten nüfus kayıtlarında ana baba belli. Ya ananın ya babanın soyadı olacak sonuçta, birbirinden çocuk yapmayı düşünen insanların böyle bir tartışmaya girebilecek potansiyele sahip olması komik.

    1
    0 Yorumla
  • 777733335555
    777733335555 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 64%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Beni taşa tutmalarını göze alıp cevap veriyorum :D dinen çocuk babanındır kuzum , o yüzden babanın soyadını almalı :-)

    2
    10 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Ben siper olurum canım değmesin taş sana 😄

      Yorumla
    • 777733335555
      777733335555
      +1 yıl

      Tamam balım bak izle eksiler yağar şimdi bana :D sağol kuzum

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Eksi gelmemiş sana 😄

      Yorumla
    • 777733335555
      777733335555
      +1 yıl

      Harbi haaaa canlarım benim kıyamamışlar :D

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Eneemmm ❤😄

      Yorumla
    • 777733335555
      777733335555
      +1 yıl

      :D <3

      Yorumla
    • terrigenmist
      terrigenmist
      +1 yıl

      Din kadınları bebek fabrikası olarak görüyor deyince ben kötü oluyorum hjklşdfg

      Yorumla
    • 777733335555
      777733335555
      +1 yıl

      @terrigenmist Öyle bir olay yok , olaya bakanların bakış açısı yanlış, keşke dinin değer verdiği kadar değer verilse kadına...

      Yorumla
    • terrigenmist
      terrigenmist
      +1 yıl

      değer anlayışında çok ciddi bir sıkıntı var.

      Yorumla
    • 777733335555
      777733335555
      +1 yıl

      @terrigenmist Aynam sen değilsin kuzum o yüzden sorun yok :-) selametle :-)

      Yorumla
  • beyazcüce
    beyazcüce Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    anneninde olabilir babanında, annesi başka soyad verelim demesinde o zaman kotu olur😒😃

    3
    1 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Karıştırma ortalığı 😊

      Yorumla
  • Bivarmış_Biyokmuş
    Bivarmış_Biyokmuş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 34%
    +1 yıl

    Hayda😀
    Buda mı çıktı şimdi...
    Hayırlısı olsun yurduma😀😀

    2
    3 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Yorum yap yorum kaçamak cevap verme tatlı 😄

      Yorumla
    • Bivarmış_Biyokmuş
      Bivarmış_Biyokmuş
      +1 yıl

      Kız 😀
      Ben bu açıdan şey etmedim yani..
      Ne korkcam ya😀
      Ortak ürün sonuçta.. Etiketimiz markamız olsun
      Ortak AŞ..
      😘😘

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Ben şey diyorum mesela annenide babanında soyadlarının ilk iki harfi birleştirilip şey edilebilir de yani 😄

      Yorumla
  • bay_ozel
    bay_ozel Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 311 cevap paylaştı.

    Tartışmasız en büyük yük kadındadır. Bence daha önemlisi anne baba ile büyümeli. Sevgi ile ileride nitelikli olacak insanlığa faydalı olacak şekilde yetiştirilmeli. Aklı hür, vicdanı hür, irfanı hür olarak büyütülmeli.

    3
    0 Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    sen hiç tarlaya ektigin darı mancarını toplayınca aşaki bahce yukarki bakce diye veya sarı toprak killi toprak diye satan birini gördünmü tohum neyse o

    2
    2 Yorumla
    • terrigenmist
      terrigenmist
      +1 yıl

      bu kadar gerizekalıca bir metafor (?) görmedim hayatımda

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      @terrigenmist ben de senin yorumunu görünce aynı şeyi düşündüm bu beyin fakiri nerde yaşıyo caba diye vel hasıl tohum neyse o bu iş babadan gecer ne o yoksa anan la babanın soy adı farklımı kızım

      Yorumla
  • Desuyonee
    Desuyonee Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Yok bence 18 yaşına kadar soyadsız dolaşsın sonra kendi ne isterse nickname koyar gibi bişeyler uydurup koysun.
    Hatta adını da aynı şekilde öyle yapsın
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    4
    0 Yorumla
  • Ayyamor
    Ayyamor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Zaten çocuk ikisinin cocugu. Bir soyisim bu kadar önemli olmamalı. Onun dışında tabiki de babanın soy ismini alır 😀

    2
    1 Yorumla
    • Ayyamor
      Ayyamor
      +1 yıl

      Hemende eskilemisler 😂 annenin mi deseydim. Allahim ya 😃 Nesil babadan devam eder. O yuzden onun soyadini alir cocuk bunuda bilmiyolarsa bisey diyemicem 😏

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Çocukta babanın menisinden meydana geliyor sonuçta babasından almalı

    2
    5 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Yımırta noluyo

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Kendi kendine mi oluyor

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Yımırta nın hakkını almak gerek bence ikisinin soyadlarının ilk iki harfi birleştirilmeli 😄

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Çok mantıklı Maşalllah

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Zeki kadınım 😎

      Yorumla
  • ulkuayhann
    ulkuayhann Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    bu konuda bile kadın erkek ayrımcılığı yapılıyo ya cidden

    4
    0 Yorumla
  • JackFlash
    JackFlash Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 42%
    +1 yıl

    bence kendi soy adını reşit oldğunda kendi seçsin. anne ve babanınkindne farklıda seçebilir.

    3
    0 Yorumla
  • SiriSevecen
    SiriSevecen Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Doğumda verilmedi ama sonradan kendim aldım bence çocuk büyüyünce seçmeli

    3
    0 Yorumla
  • Aycell42
    Aycell42 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 67%
    +1 yıl

    Cocuga maddi ve manevi olarak kim daha iyi bakiyorsa onun soyadini almali

    3
    0 Yorumla
  • CirkinlerKralicesi
    CirkinlerKralicesi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Şahsen benim soyadımın daha çok devam etmesini istemem. Son bu soyada sahip kişi de benim zaten. Evlensem de kurtulsam diye bakıyorum yalan yok.

    1
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Tüm çocukların adı recep Tayyip olmalı
    Herkes aynı olsun

    1
    1 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Yok artık

      Yorumla
  • Alemdaralii
    Alemdaralii Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    o zaman çocuğun kimden olduğunun önemi nerde kalırdı

    2
    1 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      O da var dimi

      Yorumla
  • lautner
    lautner Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Ben hayatımı birleştirdiğim kişinin soyadını almasını isterim şahsen

    2
    0 Yorumla
  • _sedatakar
    _sedatakar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Eski köye yeni adet getirmek.. Baba'nın soyadını alır!

    1
    1 Yorumla
    • Stuff
      Stuff
      +1 yıl

      At gözlüğüyle devam diyosun

      Yorumla
  • alonedevil2
    alonedevil2 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 62%
    +1 yıl

    Hocam sanki yalnız mı yapıyor? Öyle bir söyledin ki.

    1
    0 Yorumla
  • Dobby
    Dobby Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Soy ağacı babadan geldiği için geleneksel olarak baba'nın soy adını alması daha makmüldür.

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    mantıksal bakarsak anne, geleneksel bakarsak baba..
    o yüzden çocuklarımın ismini annesi verecek..

    3
    0 Yorumla
  • Abıhaya-t
    Abıhaya-t Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Annenin soy adı da evlilik dışı olmadığı sürece babanın soy adı

    1
    0 Yorumla
  • _-Öcüü-_
    _-Öcüü-_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Tohumu içine kim sokuyor:))
    O tohumu serpmek için o kadar emek ve efor sarf ediliyor:))

    1
    7 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Tarla verimli olmadıkça tohumunda faydası olmuyor aslinda 😏

      Yorumla
    • _-Öcüü-_
      _-Öcüü-_
      +1 yıl

      Tohum olmasa toprak neye yarar:))

      Yorumla
    • caterpillar882
      caterpillar882
      +1 yıl

      tohum dediğin nedir ki tüp bebek sisteminde bir önemi kalmıyor

      Yorumla
    • _-Öcüü-_
      _-Öcüü-_
      +1 yıl

      @caterpillar882 orjinal tohum ile yapay tohum bir olur mu

      Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Hahaa yok hibrit tohum

      Yorumla
    • caterpillar882
      caterpillar882
      +1 yıl

      şu an konumuz bir olur mu değil hangisi yerine konulabiliri oynuyoruz,
      ve işin gerçeğini kaçırıyorsunuz, kadın soy taşıyamadığı için yaşıyor bazı yaşadıklarını mantıklı bir neden bulana kadar söyleyeceğiniz hiçbir şey fikrimi değiştiremez

      Yorumla
    • _-Öcüü-_
      _-Öcüü-_
      +1 yıl

      @caterpillar882 konu nereden nereye geldi tekrar baba olma hevesim kaçırdınız:(((

      Yorumla
  • Eznora
    Eznora Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Babadan alınması en uygun olanıdır. Bu konuda da cinsiyetçilik yapmayalım lütfen. :)

    1
    0 Yorumla
  • swandive
    swandive Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ya bu ad soyad dediğin diğer insanlardan ayrımak için olan basit birşey niye bunu devlet meselesi haline getiriyolar anlamıyprum ne önemi var

    2
    0 Yorumla
  • Pardonbidakika
    Pardonbidakika Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Tohumu eken baba kaynak baba yani anne bir aracı. Doğum konusunda yanlış anlaşılmasın. O yüzden babanın soyadı verilmeli

    1
    6 Yorumla
    • terrigenmist
      terrigenmist
      +1 yıl

      üreme konusundaki bilgin 18. yüzyıl insanlarınınki kadar vasat

      Yorumla
    • Stuff
      Stuff
      +1 yıl

      @terrigenmist artık dişiler tek başına çocuk sahibi olabilecek o kadar ilerlemiş bir çağdayız 😂 çalışmalar yapılıyor bu konu üzerinde 😂 erkekler sanıyorki bizde bitiyor her şey 😂 oysaki teorileri çürüyor haberleri yok. İşte cahil olunca 😂 ayrıca çocuk genini en çok anneden alır 😂 okulda öğretmemişler bunlara 😂

      Yorumla
    • DΘGΔЅЅ
      DΘGΔЅЅ
      +1 yıl

      Dişi olmazsa nereye üreyeceksiniz acaba..

      Yorumla
    • Pardonbidakika
      Pardonbidakika
      +1 yıl

      Soruyu soranın sorma tarzına göre yapılmış bir yorum olayın bilimsel kısmını elbette araştırmadım. Biri gen demiş biri farklı birşey demiş. Mk hepiniz profesörsünüz tıp alanında unutmuşum. Dağılın şimdi

      Yorumla
    • terrigenmist
      terrigenmist
      +1 yıl

      Ortaokulda öğretilen bir şeyi bildiğimiz için profesör olmuyoruz, sen bilmediğin için cahil oluyorsun.

      Yorumla
    • allweneeds_lovee_
      allweneeds_lovee_
      +1 yıl

      Harbiden sigirca bir yorum olmus. erkegin dolleyici kadinin araci oldugu anlayis aristotelesin gorusuydu ve en son 17. yy da terkedildi. bunun icin tip profesoru olmaya gerek yok , hic mi xy , xx kromozomlarini da duymadin?

      Yorumla
  • Tessera4
    Tessera4 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Soyadımı beğenmiyorum hiç şu anki sevgilimin soyadı daha güzel
    Eğer onunla evlenirsek annesinin soyadını almasını isterim

    2
    0 Yorumla
  • Reynwom
    Reynwom Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bence babanin soyadini almali hatta bayanda esinin soyadini almali nedeni yok dusuncem bu yönde

    1
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.

    Soy babadan yürür evlilerse babanın soyadını almalıdır

    1
    1 Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      +1 yıl

      Eksileyen arkadaşlar, evlenince neden kocanın soy adı alınıyor peki?
      Şimdi bekarlık soyadını da kullanıyoruz derseniz ama yine kocanın soy adı ekleniyor. Eşiniz soy adın olduğu gibi kalsın derse o zaman çocuğunuzun soy adını öyle yaprsınız.
      Medeni kanuna göre yazdık eksilenecek bir durum yok

      Yorumla
  • Oguzretmenn
    Oguzretmenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    önemli olan çocuğun olması. soyadı kimden alırsa alsın.

    4
    0 Yorumla
  • nageria
    nageria Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bir video izlemiştim ☺ çocukların velayeti ile ilgili bir komediydi ama tam bu soruya cevap niteliğinde 😀 bulursam link atarım ☺

    1
    1 Yorumla
    • nageria
      nageria
      +1 yıl

      Buldum ☺ https://m.youtube.com/watch?v=2XTmtb3d36o

      Yorumla
  • Apocaliptik
    Apocaliptik Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Soy ağacını karıştırmaya hiç gerek yok babadan devam 😀😀

    2
    0 Yorumla
  • okyanustamavibalik
    okyanustamavibalik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zekasini da anneden aliyor ama soyadi babadan gelmeli

    1
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.

    Babanın. Kadın olsam da baba derdim. Çünkü az da olsa anatomi bilgim var

    1
    1 Yorumla
    • Stuff
      Stuff
      +1 yıl

      Anatomi bilgini merak ettim doğrusu sizin oralarda sadece erkekler doğuruyor sanırsam

      Yorumla
  • YaziklarOlsuN_
    YaziklarOlsuN_ Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Bunu bir dusuneyim😀😀

    3
    1 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Düşün bir kenarda 😄

      Yorumla
  • gunokangun
    gunokangun Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    Bence yeni doğan her bireye yeni soyadı verilmeli sonucta özgür bir birey

    2
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Cocugu tasiyan anne olduguna gore annesinin.

    4
    0 Yorumla
  • terrigenmist
    terrigenmist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    Bence de annenin soyadını alması daha mantıklı.

    3
    0 Yorumla
  • Jomei
    Jomei Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İçinden çıkıyorda. Oraya onu kim koyuyor? 😊

    2
    0 Yorumla
  • sknhunter
    sknhunter Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    güldürdün beni ağustosböceğiii...:))

    1
    2 Yorumla
    • Tuti-iMucize
      Tuti-iMucize
      +1 yıl

      Gülmek güzeldir 😊

      Yorumla
    • sknhunter
      sknhunter
      +1 yıl

      yaniii..:))

      Yorumla
  • TuckeR
    TuckeR Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    babanin kimin alacak başka?

    1
    0 Yorumla
  • yağmur_tanesi
    yağmur_tanesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Annenın tabi doğru diyon

    2
    0 Yorumla
  • HeliosHy
    HeliosHy Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Kendisi seçebilmeli ileride

    3
    0 Yorumla
  • aysişma
    aysişma Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Babanın soyadını almalı

    1
    0 Yorumla
  • Karakuzucuk
    Karakuzucuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çocuk kendi seçsin büyüyünce ahgsh

    4
    0 Yorumla
  • Cevaplayıcınız
    Cevaplayıcınız Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Önemli değil ilerde çocuğun tercihe bırakılabilir

    3
    0 Yorumla
  • SizKimsinizYa
    SizKimsinizYa Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Cocuk annenin soyadini alabilie

    3
    0 Yorumla
  • ÖzgürŞovalye
    ÖzgürŞovalye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Baba tabiki icat cikarma

    2
    0 Yorumla
  • uusluu
    uusluu Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    düşünmek için bile zaman harcamadım

    1
    0 Yorumla
  • igrencapacheçikoo
    igrencapacheçikoo Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    benim soyadımi alsın :()

    1
    0 Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkek olması lazım soyadını vermek için:)

    1
    0 Yorumla
  • YağuşuklunuzGeldu
    YağuşuklunuzGeldu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ikiside ayni oldugu icin ikisininde

    1
    0 Yorumla
  • koyuyeşilim
    koyuyeşilim Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Tabikide babanin

    1
    0 Yorumla
  • Ahmet-1989
    Ahmet-1989 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkek soyu erken bitiyor ondan erkek soyadı lazım

    1
    0 Yorumla
  • Lenora
    Lenora Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Annenin

    3
    0 Yorumla
  • Oluştu
    Oluştu Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Babanın.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce çocuk annenin mi soyadını almalı? Babanın mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocuk ismini anne mi koymalı baba mı? 64 cevap verildi
Çocuk annenin mi yoksa babanın mı soyadın almalı? 19 cevap verildi
Çocuğun ismini anne mi koymalı baba mı? 13 cevap verildi
Çocuklara ismini anne mi koymalı baba mı? 15 cevap verildi
Bebeğin ismini anne mi koymalı yoksa baba mı? 41 cevap verildi
Çocuğun ismini anne mi yoksa baba mı koymalı? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨