



Dunyanin en zararli yaratiklari insanlar oldugu ne kadar da belli, kendimize yaptigimiz kotulukler yetmiyor bir de hayvancagizlari rahatsiz ediyoruz yazık..
Katılıyorum, gerçekten çok yazık denilecek durumda insanlık.
Acılarını hissettirmemek amaçlı bir şeyler yapıyorlardır umarım çünkü o dövmeler benim de hoşuma gidiyor ✩
İnsanlar kendi özgür iradeleriyle kendi bedenlerine yapabilirler zaten. Hoş da görünebilir ancak burada bu hayvanların söz hakkı yok. Hayvanları kendi zevkleri için kimyasallarla süslemelerini ahlak dışı buluyorum.
"ulkemizde hayvanlara deger veren mi var yasalar bile bos" ama bunu yapanin alina ben malim dovmesi yaptircaksin onla yasiycak"
bunlar artık insanlıktan iyice çıktılar. bir de kendilerini hayvansever olarak diyorlar ya sinirleniyorum
Cevap
3Cevap
Hay Allah'ım ya nasıl kıyabiliyorlar anlayamıyorum. 😢
çok iğrenç sırf kendi zevkimiz için onların canını yakamayız
allah bildiği yapsın bunları hayvandan daha aşağılıklar
İki türlü ceza olmalı. Hem sahibine hem de azıcık para kazanmak için bu köpeğe yapan dövmeciye.
Sonuçta bunlar onlar için bir şey ifade etmiyor ve canları yanıyor. Yapılmamalı
İnsanlar olarak b. kunu çıkarmayı seviyoruz malesef
Bence kötü çünkü o hayvanlar kendi istekleriyle yaptırmıyor
Yazık gerçekten çok yazık
hayvanlara eziyet edenin taaaa...
insanlik disi birde hayvanseverim der bunlar
Yanlış bence hem de çok çok yanlış ya.
Eziyet ediyorlar işte boş boş
Yazık ya gerçekten bu insanlar çok kötüler
Allah bunların belasını versin vicdansız insanlar
Mal kadın ya dava açılmadı buna
hayvanlara zulüm etmeyi biraksinlar
Aciyorum o insanlara
tamamen sacmalik
vicdansızlık
ohaaa
Yok artık yaa!!
Yapılmamalıdır
İnsanlık dışı
Insanlık dısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar