
Durduk yere küfür edip engelleyen insanların amacı nedir? Madem küfür ediyorsun ne diye cevap vermemi beklemeden engelliyorsun?
Sen korkak mısın?
Dipnot : korkak pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım 😒
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

İşte böyle bir durumda baktın ki karşındaki hakaarete yavaştan meyillendi, hadi güle güle diyip engeli senin atman gerekiyor hatun. Ama daha yeni hakaret edip engellemişse de bir çözümüm var. Siz moderatörlerin maalesef yapamayacağı ve benim neredeyse her gün yaptığım durum. Cevap vermeme izin vermeden engel atmışsa engeller ve son görüşü için ''bunu görmek istemiyorum'' yaparım. Çünkü ergin bir çingen olmak bunu gerektirir.
Ama hakaret etmesi icin bir neden yoktu ki ortada yemin ederim sana. Ayrica görüş yorumu zaten kaba paylasimdi. Onda sorun yok =/
Ister ateist olursun ister deist istersen budist. Kime ne ya
Bunu hoşgörü dini mensuplarına sormak gerek :D Yani kısaca şunu diyeceğim. Üye olalı 1.5 2 yıl oluyor. Yaklaşık 4 veya 5 tane engellememe rağmen yediremeyip soruda beni rencide eden ve görüşlerde demediğini bırakmayan birçok yazıya tanık oldum. Hakaret ediyor millet. Evet ediyor. Kendinin boklu donuna bakmadan ediyor. Boşvereceksin işte. Çünkü niye boşvermeyesin :P
Bosverince de tepene çıkıyorlar ama =/
Sen gerekeni yapiyorsundur. Eminim 😂
Sen yapmazsın gerçi de. Sorusunu sevmediğin ama kaldırtamadığın olduğunda konuyla alakalı bir laf sokmalı görüş yaz ama direkt hitap etmesin. Salak olan atlıyor, sinir oluyor engele. Güncellemeye ismini yazıp hakaret ediyor. Ben de direkt gidip kaldırtıyorum üyeleri hedeften :P
Efsane taktiklerin var yeminle 😂
Belki öyle yapmaya programlanmışlardır 😂
Seni engellediği için kendini şanslı hissetmelisin ben öyle yapıyorum :)
Yok hissedemiyorum. Icimde kaldi resmen
Bazen böylesi daha iyi seviyeyi düşürmeye gerek yok boşver.
Sen modsun gorusunu uçur seversin sen 😅
Önemli olan görüşü uçurmak degil. Onemli olan saygılı bir ortam
Cevap
31Cevap
Öylelerine bende sinir oluyorum. Özellikle erkekler yapıyor bunu.
68.media.tumblr.com/.../...nw1oXZr71tri7aw_500.gif
Benimki pembikti pembik 😒
Önceden bende öyle birine denk gelmiştim. Kadının küfür edeni çok çirkef oluyor. Aman bizden uzak olsunlar. Sinir oluyorum öyle tiplere.
Aynen vallahi kanka ya
Neyse sen dert etme sana küfreden insanın problemi olması lazım normal değildir o. Seni sitede ki 1 Xper bile sever yahu :D
Kuzum ister sevsin ister sevmesin. önemli olan bu değil benim icin. Ama saygi çerçevesi içinde iletisim kuramayacaksa burada takilmasin ceksin gitsin yani
Anlıyorum seni kuzum da her kesimden insan var ne yazık ki bir şey yapamıyorsun. Bu tarz insanları bende görmekten nefret ediyorum da nefret edince azalmıyorlar ne yazık ki.
Küfürsüz versiyonları geldi başıma. Eleştirmiş, engellemiş. Madem eleştiriyosun, az durda kapak yapalım ne kitliyosun !
Hic anlayış yok insanlarda azizim ssjjs
Başına gelecekleri biliyorsa demek 😂
Bir yorumundan bile kıl kapmis olabilir. Belli olmaz ki 😂😂😂
Bende selamimi gonderiyorum. Seviyorum seni x kişisi 😂
Hiç hazzetmediğim kişilikler ben hiçbirşey yazmadan direk engelliyorum ne gerek var polemiğe..😒 küfreden kişiler çok aciz gözümde..
Bende senin gibi düşünüyorum =/
Boşver canım sıkma canını seni biliyoruz biz..
Cansın sen can 😘
Sende aynen..😍😘
Ahhh KS yönetimi beni de aralarına alsalar... Buralar mis gibi olur misss
Hesabina ne oldu kız 😄
Sıkıldım KS çirkeflerinden kapattım dayanamadım tekrar geldim. Hepsinin moralini bozup öyle gideceğim 😂
Var kendilerini böyle bilmezler Hayri. Takma kafana, şahsen ben tınlamıyorum bile.
Yok ben cildiriyorum valla. Durup dururken ne diye kufur ediyor ya? Kendini ne saniyor o
kim yapti bunu hayrimeee... kuzum soyle bana alalim onun façasini
Yok isim vermem. Ama cidden sinirden gebericem ya
@zevkialem Anlamiyorum. Sana ne oluyor da gelip yorum yapiyorsun buraya
buraya @kimsoruyorrrr u tanıdığım için yazdım. Bu yorumlardan da birçoğu kalkacak eminim 😂 çünkü eleştirilmeyi sevmiyorsun😂 tahammülün yok. yetkiler seni simartmis 😉 bu hesabı da yakın takibe alabilirsin😉 kalıcı değilim artık bugün bunu da kapatıp gelmiycem. ciftlik sizin 😂😂
@zevkialem aha bildim seni. Sen karısını aldatan ve özelden bana gelip bu durumu anlatan kişi değil miydin? Evet kesin o sensin.
Hesabina bir sey yapmadim. Hesabina dokunmadim.
hayir ben kimseye birsey demedim...@zevkialem
@zevkialem karısını aldatan birinin gelip bana bunlari soylemesi zerre umrumda değil. Muhattap bile olmak istemiyorum seninle. Hesabina dokunamadigim halde bana kafayi takman cok tatlı.
@zevkialem sinirden gülüyorsun galiba. Cok tatlısın 😉😂 Aldattigini soylemem karaktersiz oldugumu gösteriyorsa iyi ki karaktersizim
inanip inanmamak ta özgürsün... ama ben birsey demedim.. gerisi sana kalmis!!!
özel ismimi kulllandin site icersinde.. ben kaldrdim... yetkimi kullaniyorm cunku alakasz do
buram buram gönderme kokan bir soru :D henüz çözemedim ne kullandıklarını bulsam ben de alacam :D
İnşallah gönderme yerine ulaşmıştır. Suphaneke amin yani 😂
Onlar amaçsız, haber ver birdahakine engel atılınca sana ben senin yerine söverim.
Yok amacım birinin gidip ona sövmesi değil akillanması 😒😒
Öcünü alırım senin sana kimse küfür edemez 😣
Sana yine iyi küfür edip engelliyorlar, durup dururken engelleyenler var 😅
Ya beni de durup dururken engellesinler. Ama niye küfür ediyorsun durduk yere 😒😒 en nefret ettiğim şeylerden biridir küfür
E benim de icimde kaldi. Kuduruyorum su an 😂
Senden korkmuştur kesin baksana cin gibisin akşam ayaklarına baktığında kesin terstir senin 😂😂
He üç harflilere karıştım zaten sjsj
Tepki almaktan çekindiği için. Çok var. Küfürden ziyade, normal bir tartışmada da hemen engelleyen var cevap vermemizden korktuğu için.
Ama senin gibi birisine kim nasıl küfür edebilir ben ona inanamıyorum. :S
Beni de çok kişi engelledi. Boşver hayri. Laf yetiştirecek zekası yok demek ki
Yaptığı ayıp ama
Onlar muthis kisiliklerdir. Polemige girmeden kisa kesmeyi severler.
Küfür etmek müthişlik oluyorsa sağol ben almayayim
Ay sende hayri bir alemsin
Bende arkasından engeli basıyorum. Umurumda olmaz 😄
Ya nefret ediyorum küfür edenlerden. Vallahi cildiriyorum su an
Lutfen 😂
Ekfllerım tudulhgdu yagzamıkyojdrum omnlhar tham bkir şehrrruefsjizz..
Anlıyorum 😅😅
Maalesef evet 😂
Küfür dışında bi' şey bildikleri yok çünkü, iki kelam edemiyorlar adam akıllı.
Kesinlikle katiliyorum. Ne derdin varsa gel anlat bana. Insanca cozelim
Gel burnumu kır diyorlar :D Yaşadıkları kafa bu. :)
Aynen oyle vallahi
Pembik
Dua et küfür edip engellemiş :D
Birde , durduk yere engelleyenler var
Durduk yere engellesin banane =// hicbir sey yokken kufur edip engelledi 😒
Insan olan yapmaz. uberlikle alakası yok ki
Burda çok sık yapıyolar laf soktum diye düşünüyolar artist zannediyolar kendilerini
O banada çok oluyor kendince ego tatmini yapıyorlar
Kültür seviyesi sana cevap vermeye yetmiyordur
ya da karşı taraf çok kaba ve seviyesi düşükse daha fazla hayatında yer işgal etmesin diye engellemiş olabilir
bende bilmiyorum nasıl insanlar acaba :D tek yorumluk işi var öylelerinin
Küfür edecek kadar aciz insanlar da var sitede tabi...
Gerçekten bende merak ediyorum ergen kafasını yaşıyorlar bence sırf yorumumu beğenmediği için engelleyen 2 kişi vardı şaşırdım 😁
akillari sira buyuk bir sey yaptiklarini saniyorlar 😂😂😂 aldirma sen onlara
Küfür ettirmeseydin sen de 😉😃
İyi de bir şey yapmadım ki. Durduk yere gelip küfür etti. Hani bir nedeni olsa bir şey yapmış olsam eyvallah dicem. Ama hiçbir sey yapmadım
Vardır bir sebebi
Eski hesabında bir şeyler olmuştur aranizda. Değilse durduk yere neden küfür etsin?
Problemi neyse gelsin anlatsin. Kufur etmekte neyin nesi oluyor
Bunda haklısın lakin hiçbir şey yokken deme. Var bir şey ama ne, bunu bilmiyorsun sadece. Her neyse. Burası şizofren dolu zaten. Ben sasirmiyorum artık buradaki insan tipine...
Hak etmissindir sen kesin
Evet hak ettim 😒
Korkak işte, alacağı cevaptan korkuyor kuzu
Kesinlikle oyle abla
Salla kuzum değmez tatlı canını üzmeye <3
anlayamıyorum bir de tartışma yaşayamayanlar. tek cevap atıp engelleyenler
Kimmiş o densiz, hadsiz, kendiniz bilmez gafil?
Uyeleri hedef mi alalim cok ayip sjsj
Kısaca onları ergen diyorum ben ama
Yaşı benden büyük. Ama hala ergenlik caginda. Hayret vallahi
Büyümemiş o ablası
afi ne soyle ozelde sikayet ediyim
Ya kafayı yemiş galiba. Durduk yere görüşüme gelip küfür etti. Ustune de engellendim. İçimde volkanlar patlıyor yeminle 😂
Laf sokamayınca küfür ederler hahahaha
Nokta atışı 😂
Kimsenin kimseye saygısı yok. Korkaklar tabii.
Kesinlikle haklısın
Bu soru 3 Gün sonra niye benim karşıma çıktı 😂 önemsemiyorum bence tamamen kişilikten kaynaklı ezik hepsi
Çok öyle kendini bilmez, hadsiz.
Hadsiz de ne hadsiz
Korkalar
Sığır çok takmamak gerek
Yok taktım valla. Küfür etmek kadar iğrenç bir şey olamaz ya
Sorunun linkini at ben senin yerine cevap vereyim bir güzel
Soru moru ortada kalmadi ki. Soru guncellemesinde hakaret etmis millete
Sorunları var demek ki😄
Ağır psikopatca sorunlari hemde
At kafası demek istiyorum.
onlar ayiri dunyalarin insanlari.
her zaman engelsiz yaşamı savunuyorum.
:) gif süpermiş koşuşa bak
dipnot güzelmiş 😄
İnşallah dışarı çıkar da azıcık oynarız 😂
Kafasız yaşıyorlar.
Olabilir bence se
Kafa yok ki yaşasınlar
Tutup kafayı koyucan onu istiyorlar
Valla lafı yediriyorum engelliyorlar
Bir araştırmak lazım.
En sinir oldugum tipler
ben bu gün hepsini kaldırdım
bilmiyorum merakta etmiyorum
sorunlular
sorunlular
Beyin offline
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar