Çok kolay döküyoruz içimizi güvendiğimiz insanlara peki ya onun da çok güvendiği biri olduğunda sırrınızı açarsa ne yaparsınız?



İletişimi kesmek en mantıklı seçimdir kendi açımdan...
Ama oda bir çözüm değil bir açıdan bir şey daha söyleyeceğim ama demişse artık pek yapabilecek birşey kalmamış demektir.
bir çok insan için sır küpüyüm..
ancak sırrımı sadece birisine anlatırım en yakın dostuma..
onun dışında kimse bilmez.
Sukut ederim ben herkes söyler gider
Sadece ilişkimi keserim. Onunla bu konu hakkında az-çok konuşurum. İntikam falan almam yani. O kadar kara göz değilim 😇😇
Boşuna , ''açma sırrını dostuna, oda söyler dostuna'' dememişler
Cevap
26Cevap
Dost diyeceğim insanın tek dostu ben olmalıyım. Birçok dostu olana dost demem. Zaten dost dediğime bile sırrımı dökmem, o bilir.
O dostun gercek dost olmadigini anlar iletisimi zayiflatir bir süre sonra da bitiririm tamamen iletisimi.. :/
Ya gider bayağı ağır küfrederim, rencide ederim; ya da ağzını yüzünü kırarım.
Sır söylemiyorum ve kimsenin sırrınıda kimseye söylemem dahası benim dostum yok
Çok fazla sır veren biri değilim. Olur da bir anlık gaflete düştüm verdik sırrımı yetiştirdi birine.. Bir daha ona sır yok
Sır söylemem kimseye ama böyle birşey yaşamıştım ve arkadaşlığımı bitirdim
zayıflığımı hiç bir zaman anlatmam çok güven madığım birini bide siyasat olsa onuda kendim dışında sır sayılmam
Ben o salaklığı yaptım ortak arkadasa güvendim Dost sandım hoşlandığım kişiyle ilgili sorunları anlattım o da ona yetiştrmş ve herşey başlamadan sonsuza dek bitti :-(
Kimse sır falan söylemem.
sırrını söyleme dostuna dostun söyler dostunun dostuna duymadın mı
demekki çok sır vermişimdir onaa bir daha vermem
sırrımı kimseye açmam
Bilmem ki yukarıya havale ederim
İkinci kişinin bildiği sır olmaz.
daha bise anlatmam 😀
Duyulacağından çekindiğim sırrımı söylemem
silerim sonsuza dek onu
Vauvvvv ćok kötü. Bir daha asla söylemicem. 😯
sirimi kardesim haric kimseye soylemem
Sonunda bunu da düşünebilen bir insan :D
2 kisinin bildigi sır degildir.
bu yüzden sırlarımla başbaşayım !!!
Söylediğim an sır olmaktan çıkar
Sır dediğin anlatılmaz.
iki kişinin bildigi sır degildir
dost dost diye diye... :):):)
arkadasligimi bittirdim surunsun
Sırrımı kimseye vermem
hep öyle olur zaten
hic tahamül edemem ona arkadasliktan red ederim
Dostluk biter ne yapcan
Canını yakarım.
cingar cikar
dostluğum sona erer
dostunu s*kerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar