+1 yılSen tipini koy ne olursa olsun demem gerçekten sen koy bir lütfen bu kadar inat etmene gerek yok yani koy bir bilelim gerçekten yani insanlar sana tavsiye veriyor niye küfrediyorsun gerçekten böyle küfürlü ve kötü bir karakterin varsa haketmişsin seninde benim tipini gör iğrenç yani laf etme kendi tipine Allah sana el kol vermiş akıl vermiş sen hala Allah ı küçümsüyor dün olmaz böyle birşey şükret haline aynaya bakınca kendini yakışıklı gör biraz mesela bir adam hep kusurlu davranışlarına baksa tabiki çirkindir ama eline gözüne kirpiklerini baksa çok güzeldir şükret haline ve anı yaşa hayat kısa değmez ama gerçekten kendini tipsiz biliyorsan çok çalışıp para biriktirip 10.000 en az toplicaksın yani kendin bile düzeltmek için çalışıp biriktirmiyorsan doktora gidip boy uzatma ilaçlarını almak için para biriktirmiyorsan sana diyecek tek sözüm yok bu kadar hayatı önemsemiyor san ve zaten bir gün bu ömürün biteceğini bilmiyorsan anı yaşanıyorsa intihar edebilirsin sana karışan yok anın tadını çıkarmasından sonra...
313 Yorumla- +1 yıl
Tipini bepenmediğiniz adamın karakterini merak etmezsiniz hadi karakteri iyi gelse bile tipi iyi olmadığı için tahammül edemezsiniz. Hergünümü nefret edilerek dışlanarak geçirince anın tandını nası çıkaracam söyler misin? Benim karakterim hiçte kötğ değil küfrediyosam sizin gibi pislikler bunu hakediyo çünkü gerçek hayatta çirkin erkeklere nası davrandığınız belli kaba saba ön yargılı nefretkar
- +1 yıl
Ben hiç öyle davranmıyorum mesela sınıfımızda senin dediğin tiplemede bir insan yanımda oturuyor derste çok kötü kokuyor ve ben ona her zaman çok güzel kokuyorsun geşke senin gibi kokabilsem yüzünde nur gibi seni çok seviyorum diyorum her yerde senin dediğin gibi insanlar yok sen bunları hayal dünyan ile yaratıyorsun herhalde birde sizin gibi insanlar için küfrediyorum diyemezsin çünkü ben senin dediğin tiplemeye girmiyorum ben insanları görünüşleri ile yargılanıyordu eğer yaşamak istemezsen sana yaşama iyi şanslarda diyebilirim çünkü anı yaşamak isteyen insan diğerleri ona ne kadar kötü davransa bile olsun herkesin kusurları vardır senin de var sen benim için güzelliğine bak deyip cevap ne kadar kötü olursa olsun pozitif olur senin dediğin gibi negatif olup herkese küfretmez
- +1 yıl
Ya gider misin fir yakışıklı piclerinle vakit geçir. Boş boş konuşup sorumu kirletiyosun burda. Önce yap et sıç sonra tavsiye ver gidin işinize ya
- +1 yıl
Çok diyer dünyayı merak ediyorsan da Çok yaşa sana diyecek tek sözüm yok kalmadı benim gibi pozitif bir insanı da negatife dönüştürdünya gerçekten pes yani hayatımda gördüğüm en çirkin insan bile büyük bir özenle yaratılmış bence sende çok yakışıklısın kabul etmezsen de etmezende çok merak ediyorsan Çok yaşa yani
- +1 yıl
Hala pozitif davranıyorum yani Eyüp sabrı işte😊
- +1 yıl
Ölmemi bu kadar çok istiyosunuz demek çirkinim diye hee. Öbür tarafta hesaplaşıcaz beni bu kadar gömdünüz yerdiniz ne kadar günah olduğunu bilmiyosunuz belli. Öbür tarafta ben sizi gömücem
- +1 yıl
Hesaplaşırız yani sorun yok ben hayatımda hiç kimseye küfredip arkasından konuşup iftira atmadığım için kısacası sorun yok her yerde herkese sorabilirsin herkesin önyargıları vardır benim yok senin yüzünü bile görmedim 2 sözünden 1 ı çirkin olan insan çirkindir görünüşü çirkin olan değil o yüzden değerini bil sana artık anı yaşa falan da demiyorum bu kadar diğer dünyayı merak ediyorsan öbür dünyada da görüşürüz yani içim rahat sorun yok😎
- +1 yıl
Görmedin tabi sorun yok dersin bir gğn karşına çıktığımda ıyy bu ne bok tip dersen öbür dünyada bu sana geri dönücek
- +1 yıl
1. Ben öyle birşey demedim
2. Denediğimde bir şey yüzünden ceza almam
3. Haddini bil doğru konuş herhalde yazılarımı okumadın DEMEM diyorum
4. Sana verdiğim zaman değmez gerçekten bu karakterle ölümü hak ediyorsun
5. Hayal dünyan çok geniş şizofren misin? - +1 yıl
Allah belanıı versin. Hayatımda boyunca bana nefretten başka bişey göstermediniz ezdiniz yerdiniz tipime küfrettiniz karakterimi yargıladınız
- +1 yıl
Lan anlamıyor musun tipim yakışıklı diyorum sen ezdin diyin ben sana güzel söz söylüyorum sen kaba Saba davrandım küfrettin diyin ben karakterin güzel olsun diyom sen karakterime bakmadın diyon hadi öl vallaha bu sefer mezarına tükürcem sende ah çok iyi bir insandı mezarıma gül bıraktı diyecen
- +1 yıl
Snn gibi şerefsizzleri öldürdükten sonra ölmeyi düşünüyorum ben dibe gidersem sizde inersiniz
- +1 yıl
Çirkinim diye adam yerine de koymadınız ztn asıl ölmesi gereken sizlersiniz aslında çirkinin karakteride çirkin olur diye bizleri dışlandınız Allah canınızı tez zaman da alsın inş
En İyi Cevaplar
+1 yılYa öyle anket mi yapılır? Ne ayıp! Ama en büyük sorun insanların kendisiyle barışık olmaması, bence sende de bu var, kendinle barış, sev
04 Yorumla- +1 yıl
Sana yüzümü göstersem hoşt köpek diye bağırırdın
- +1 yıl
Ya niyw öyle bağırayım? Manyak mısın, herkesin bir yaradılışı var sonuçta
- +1 yıl
Öyle yaradılışa biber sürerim ben
- +1 yıl
Sıçarımm*
Bizim gibi g*tler seni beğenmedi diye sen çirkin mi oluyorsun üstadım. Herkesin içinin çirkinliği dışına vursun o zaman dünya daha adaletli bir yer olur.
00 Yorumla
Kızlar bitti şimdi erkeklerde başladı kendini beğenmemeye.
06 Yorumla- +1 yıl
Allah aşkına suratıma bakta öyle konuş
- +1 yıl
Görme ztn görüpte tipini skiyim deme bana
- +1 yıl
Ya görmeden konuşma dedim sana ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bende cok guzel degilim boyumda 158 157. Kisayimda ama etrafima bakiyorum bissuru tipsiz kiz kendini asiri begeniyor ve yakisiklilari goturmus oluyorlar sonra bende diyorum ki cirkinligi veren Rabbim niye sansini da vermiyor neyse erkek icinde aynisi etrafina bak ve sukret bosversene olumlu dunya spor yap kisa olup fit bir vucudu olan erkekler var cevremde karizmayla ses tonuyla guzel bir giyim tarziyla kulturunle bir cok kizi etkileyebilirsin:)
12 Yorumla- +1 yıl
Ya siz harbi salakksınız ya. Ulan kaç kere söylicem kıt mısınız ya? Spor yaptım kas yaptım giyimime dikkat ettim ama nafile boyum kısa diye tipsizim diye bir öldürmedükleri kaldı ya yeter lan yeter
+1 yılcok kotu bir hastaligin mi var? hastaligin ölümcül mü? pekii... karnin mi ac? evsiz misin? boyle olsaydi sanirim bu kadar kucuk bir kusura bakmazdin. herkesin kusuru var ve seninki de boyleymis napalim cevrende mukemmel insanlar yok. hepsinin gormedigin o kadar cok kusuru varki.. hem de seninkinden kotu. kimsenin seni ikna etmesine gerek yok gulup gecebiliriz. ama söyliyim her seyin degerini bil, bardagin dolu tarafina bak.!
20 Yorumlaya senin şu an gezip yeyip şükretmen gerek. insanlarsan bekleme sen kalk elinden geleni yap. kimse kimseden güzel veya çirkin değil dön bir etrafına bak.
143 Yorumla- +1 yıl
Siz bakın. Çirkin erkekleri gömmek onları intihara sürüklemek sizin için bir zevk haline gelmiş
- +1 yıl
Spor yaptım kas yaptım bakım yaptım kurtarmadı tek çare estetik ama çok pahalı o da
- +1 yıl
benim sorunum tipsizlik yüzünden nefret edilmek
- +1 yıl
Hayır. Gösterip ya küfretçeksin ya da samimiyetsizlikle iyisin diceksin
- +1 yıl
Kimi gösteriyim
- +1 yıl
Psikolojik değil çirkinlik
- +1 yıl
Benden nefret eden insanlara mı yoğunlaşacam oldu
- +1 yıl
Samimiyetsizlere kendimi göstermem
- +1 yıl
Arkadaşım bak kendimi gösterirsem ya küfredersin ya da palavradan iyisin iyisin dersin
- +1 yıl
Doğruları söylemeni istiyorum sadece
- +1 yıl
Görmeden iyiain diyemezsin
- +1 yıl
Olsa nolur ki ztn? Karaktere kimse bakmıyo herif şerefsizz olsa bile yakışıklılığıyla aşık eder karşısındakini
- +1 yıl
Sanmıyorum ki görüyorum duyuyorum
- +1 yıl
İyi gördüğümde sanki iyi görüyodunuz da boş boş konuşuyon. Ben kendimi durduk yere mi çirkin görmeye başladım sanıyosun? Hergüne neşeyle uyanan kendini seven ben. Dışlanarak nefret edilerek ezilere nefret ettirdiler beni kendimden güne hep asık suratla başlıyorum bunlar hep sizin yüzünüzden
- +1 yıl
Anlattım ya. Hem gelin kırın ezin beni dışşayın tipsizim diye sıçın ağzıma sonra psikolog kesilin yürüyün gidin
- +1 yıl
Ne yaptın ya?
- +1 yıl
sana sadece kimse kimseden üstün olmadigini anlatmaya calisiyorum. insanlar cesit cesit sana neden ne dusunupte cirkin demisler bilemem ama tek dedigim herkesin zayif noktasi ve kusuru var birinin sen sadece boyunu posunu goruyorsun adam cok yakisikli ama katil evlenicek misin? karnin cok ac evin heryerinden su akiyor coluk cocuk perisan ama senin kocan cok yakisikli adam kotu yolda kadinlarla takilicak ama adam com yakisikli sen saniyor musin ki yakisikli diye cekilecek. sen olayi tamamen yanlis anlayip kafayi bozduktan sonra senin tipinde olsa ne olursa olsun bir nefes 5 dakika sonra nefes alamasan bittin sen
- +1 yıl
Hayatım mükemmel geçerdi en azından rahat olurdu
- +1 yıl
Sen ve senin gibi pisliklere hakkımı helal etmem Allah'a havale ederim
- +1 yıl
Cehenneme gidiceksin. Sizin bu yaptığınız kul hakkına giriyor çünkü
- +1 yıl
Sadece ben izliycem cehennemde yanışını
- +1 yıl
Niye takip attın
- +1 yıl
Sor
+1 yılYa ne kadar saçma bir düşünce. Allah'ın verdiği canı sen kendin alamazsın. Her şerde bir hayır vardır. Bil diyorum.
025 Yorumla- +1 yıl
Kendi canımı almadan önce başkalarının da canını almayı düşünüyorum. Bkz. Elliot Roger vakası
- +1 yıl
Şükretmelisin haline. Senden daha niceleri var.
- +1 yıl
Bu skik tipe asla şükretmem lanet ederim isyan ederim.
- +1 yıl
Allah'a şükret. Seni yarattı diye. Kamer Sûresi'nin 49. Ayeti'nde der ki; "Hiç şüphesiz biz herşeyi kader ile yarattık." Kadere boyun eymek zorundayız. Emin ol tipe değil, yaptıklarına bakacaklar ahirette.
- +1 yıl
Sıçarımm öyle kadere ben. benim kaderim nefret dışlanmışlık ve yalnızlık mı? O ne biçim kader ya
- +1 yıl
Ya sen seninkini dert mi sayıyorsun? Bak isyan etme. Sabret. Hz. Eyüp'te sabretti.
- +1 yıl
Sabretmeseydi adamın hayatı mahvoldu be
- +1 yıl
Saçmalama. Mahvolamdı. Yüce Rabbi'miz aldığı her türlü nimetin fazlasını verdi ona. Sağlığını verdi. Herşeyini verdi. Ama bunun nedeni vardı. Hz. Eyüp Yüce Rabbi'mize asla ama asla isyan etmedi. Dua etti.
- +1 yıl
Ve emin ol ki tipe bakmayan kızlarda var.
- +1 yıl
Ya bana din iman deme ya. Biliyorum çirkin erkeklere nası davrandığınızı. Yok tacizci yok tecavüzcü. Sırf çirkin diye en iğrenç suçlamaları yapıyosunuz
- +1 yıl
Bak ben yapmıyorum. Diğerlerini bilmem ama. Gelip benimle arkadaşça konuşabilir ve ne sıkıntın varsa söyleyebilirsin. Kim canını yaktı bilmiyorum ama kimsenin yaptığı yanına kar kalmaz zaten. Hiç canını sıkma.
- +1 yıl
Arkadaşça? He tabi
- +1 yıl
Saçma sapan olaylara takmışsın.
- +1 yıl
Sende çirkin ol da gör gününü bak bakalım nası dışlıyolar seni
- +1 yıl
Ya ben zaten çirkin bir insanım. Neyin kafası bu?
- +1 yıl
Hee çirkinsin git bir göz doktoruna danış sen 20 numara bozuk gözlerin
- +1 yıl
Bak benim hiç sevgilim olmadı. (Olmasında zaten) Bana çıkma teklifi eden de olmadı. (Olmasın da zaten.) Bu kesinlikle çirkin olduğumu gösterir. Fakat bir yüzüm olduğu için şükrediyorum.
- +1 yıl
Etmeye devam et yakında pişman olacaksın o yğze sahip olduğun için. Akıllı olan her insan beğenemdeiği tipi için isyan edee
- +1 yıl
Akıllı olan insan kendini sever, sayar.
- +1 yıl
Hayır akıllı olan insan çirkinse kendinden nefret eder sevse bile siz pislikler onu gömmek için elinizden geleni yaparsınız
- +1 yıl
Hayır yapmam.
- +1 yıl
Yaparsın
- +1 yıl
Seni tanımadan yargıladıklarını söyledin. Sende aynı şeyi bana yapıyorsun.
- +1 yıl
Tanımama gerek yok aynı beni çirkinim diye tanımaya gerek duymadığınız gibi. İstediğimi yapmakta özgürüm
- +1 yıl
Ya yanımda olsan seni dayak manyağı yapardım. Kendini küçük gördüğün için.
+1 yılniye çirkin olmak suç mu günah mı ki Rabbim in yarattıgı hiçbişey hiç kimse çirkin olamaz bu nasıl bir soru
035 Yorumla- +1 yıl
Bana Allah'tan bahsetme rabbin azcık akıllı olsaydı bizi de düzgün yaratırdı. Basbayağı sıçmış beni aynaya bakınca bok görüyorum
- +1 yıl
kendine ne güzel iltifat ediyosun hadi yarat o zaman tek gözünü begendigin yüzünü yaratabilecekmisin
- +1 yıl
Param olunca ztn estetikle istediğim tipi yaratabilicem
- +1 yıl
nereni begenmiyosun ki
- +1 yıl
@_enisa doğru çirkin erkeklerin ölmesini nası olsa çok istiyosunuz
- +1 yıl
Yüzümü beğenmiyorum
- +1 yıl
aynen arkadaşın kendiyle derdi nedir anlamadım kendine hakaret edip duruyo
- +1 yıl
kendine işkence ediyosun ama sadece kendine zarar veriyosun ve bir kadın sevicekse kalbini sever seni yüzü için seven ilerde Allah korusun bir kaza geçirip yüzünü kaybedip çirkinleştiginde burakıp gider zaten merak etme
- +1 yıl
Ben değil siz hakaret ediyosunuz. Skindirik bir tipim var diye söylemediğiniz kırıcı laf etmediğini küfür kalmadı
- +1 yıl
ben şu yaşıma kadar kimseyi aşıgılayıp hor görmedim tamam mı
- +1 yıl
Hehee
- +1 yıl
Allah ım yaa
- +1 yıl
vallahi biz naptık ya
- +1 yıl
@_enisa tipime küfredip kırıcı laflar eden cinler herhalde
- +1 yıl
ya biz mi ettik
- +1 yıl
Siz çirkinlere karşı edepli misiniz de benden edep bekliyosunuz hayret bişisiniz ya
- +1 yıl
daha kendine çirkin diyosun merak ettim seni kesin o kadar da suratına bakılmıcak biri degilmişsindir
- +1 yıl
Samimiyetsizlere kendimi göstermiyorum
- +1 yıl
samimiyetsiz mi hobaa şimdi de samimiyetsiz olduk
- +1 yıl
@_enisa atmadan önce sizin canınızı alacam ben merak etme
- +1 yıl
aynen hiç girmiyorum ya neyse
- +1 yıl
Hepinizin Allah belasınıı versin öbür tarafta bana çektirdiklerinizin hesabını vereceksiniz. Çirkinim diye benden nefret ettiniz dışladınız kalbimi kırdınız. Vicdan azabı da çekmiyosanız siz demek ki insan değilsiniz
- +1 yıl
bize bela okuyo adam biz naptıysak git yapan kızlara hesap sor bize degil onlara kız
- +1 yıl
@_enisa ben niye çekiyim? Ben kimseye bir yanlış yapmadım ama siz çirkinim diye her türlü şeyi yaptınız
- +1 yıl
daha siz diyo
- +1 yıl
neyse ya nasıl biliyosan öyle yap
- +1 yıl
@_enisa onlarada diyorum namuslarına küfrediyorum kalplerini kırıyorum ama bana bunlar yetmiyo daha fazlasını yapmak istiyorum ki cehennemin dibine kadar girsin. Burdakilere bişi diyemiyorum çünkü cvp veremeden engelliyolar
Çirkin erkekler ölmesin ölecekse iki lafından biri çirkinim olanlar ölsün. Yeter be!
12 Yorumla- +1 yıl
bir sktr git yakışıklılara orospulaş yallah tazyik
- +1 yıl
Allah'ım salak mısın freedom667 gerçekten sana tavsiye veriyor lan Çok yaşa
ya yakışıklı olcaksın ya da zengin olcaksın bu devirde
01 Yorumla- +1 yıl
Çirkinler ölsün evet doğru
+1 yılBunu bu derece kafana takıyorsan eğer estetik ameliyat geçirip kendini daha iyi hissedebilirsin
03 Yorumla- +1 yıl
Para lazım onun içinde en az 10 bin ila 50 bin arası
- +1 yıl
O kadar fazla değildir belki ama sabretip biriktirebilirsin üzülme zamanla herşey düzelirr
- +1 yıl
10dan aşağı değildir
- Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılcirkin diyen kimseyi takma karakterleri kadar cirkin olamazsin kalbini güzel tut.
hem seni seven kalbine karakterine gelir021 Yorumla- +1 yıl
Sevgi tipe bakar karaktere değil
- +1 yıl
sevgi baksin tipe o zaman
aşk da karaktere - +1 yıl
Aşk sevgiden gelir ztn. Aşk sevgi karaktere bakmıyo
- +1 yıl
bakiyo seni boyle deven insanlar olucak sen olduğun için bu yasa geldin tipi takiyosun hala
- +1 yıl
Dışı beğenilmeyenin içi merak edilmez. Karakter ne kadar düzgün ve iyi olursa olsun tipi beğenilmediyse direk dışlanır
- +1 yıl
Allah yaratti seni insansin güzelsin sağliğin varsa hele sükret
- +1 yıl
Allah yarattı evet ama beni yaratırken içmiş herhalde ki böyle bokumsu bir tip vermiş. Kendime bakınca bok görüyorum
- +1 yıl
tövbesteysin
böyle konusma kendini sev - +1 yıl
Bu boklu tipi sevmek için hiç bir sebebim yok
- +1 yıl
psikolojin bozuk tipin öyle drğil
- +1 yıl
Psikolojim gayet iyi sizin bozuk psikolojiniz
- +1 yıl
kes senin bozuk
- +1 yıl
Sen kes sizin bozuk pisliksiniz
- +1 yıl
sensin pislik brn sana yardim ediyorum :D
- +1 yıl
Beni bu hale siz getirdiniz ben niye pislik oluyorum?
- +1 yıl
ben bir insani dis gorunusyle asla yargilamam yargilayanda irispidir
- +1 yıl
Senin gibi
- +1 yıl
karakterin de yokmuş demek.
hadi Allaha emanet - +1 yıl
Sizin çok var da sanki karaktee pehh. Çirkinlere iğrenç tavırlarınızla hala kendinizi iyi kalpli sanın
- +1 yıl
kimseye tavir koymadim suana kadar herkesi kendin sanma
- +1 yıl
Yav he he
İnsanlar genelen umrumda değil
zayıfsan kalk ayağa kendini topla09 Yorumla- +1 yıl
Çirkin insan çirkinliği yüzünden hiç bişi yapamaz hele ki sizin dışlamalarınız karşısında
- +1 yıl
Vücut yaptık yine olmadı. Saç şekli diyonda yanları açılmış bir saça şekil gitmez
- +1 yıl
Gör sonra başla küfretmeye
- +1 yıl
Tavsiye istemiyorum. Bugğne kadar gelen birçok tavsiyeyi uygulamama rağmen yine nefret edildim
+1 yılBoşversene ya hepsi bir halt etmez
Sen böyle dersen onlar zaten kendilerini bişey zanneder Bence Umursama00 YorumlaSon kez soruyorum yazıcakmısın cevabını verde kurtul benden
04 Yorumla- +1 yıl
Sana cevabım sktr git
- +1 yıl
Değişiceğine inanıyosan büyük malsın. Şimdi ikile defol
Öl o zaman reklam niye?
19 Yorumla- +1 yıl
Ölmeden önce dikkat edin de aiz de canınızdan olmayın
- +1 yıl
Devam et böyle o zaman
- +1 yıl
He koyiyim de sıçın ağzıma dimi salakk mı var senin karşında kardeş?
- +1 yıl
Nefreti dışlanmışlığı
- +1 yıl
Kusura bakma olacakları biliyorum
+1 yılÇirkin erkek yoktur bakımlı erkek vardır
016 Yorumla- +1 yıl
Çirkin erkek vardır bakım bile fayda etmez
- +1 yıl
Eder niye etmesin boyunu dert etme bir kere bu konudan şanslı bir ülkedesin erkeklerin boyu genelde kısa zaten fitnessa gidip kas yap cilt bakımları yap zaten sakal bırakınca yüzünüzün yarısıda gözükmüyor hemde cool duruyor dişler ve saçta çok önemli gereken özeni göster giyimine de dikkat edersen tamam işte ortalamanın üstünde olursun direk
- +1 yıl
Hiç biri işe yaramadı diyorum sana sen kıt mısın?
- +1 yıl
Arkadaşım yardımcı olmaya çalışıyoruz şurda ne biçim konuşuyorsun tamam 'Sen çirkinsin hayatta hiçbir şey kazanamazsın bu yüzden.' duymak istediğin bu mu mutlu oldun mu
- +1 yıl
Evet oldum
- +1 yıl
İyi sen bu kafayla devam et
- +1 yıl
Sizde çirkin erkekleri gömmeye devam edin. Zevkli oluyor dimi onların kalplerini kırmak he?
- +1 yıl
Sen bu uslupla devam etmeye devam et sonra suçu yine tipine at
- +1 yıl
Bu nasıl bir cümle ya sinirlendirdin beni akşam akşam yazamadım
- +1 yıl
Niye gerçekleri kabul etmiyosun? Herkes biliyor çirkin erkekleri gömmenin zevkli olduğunu ve bunu sürekli yaptığınızı
- +1 yıl
Asıl sen kabul edemiyorsun bir insanın kalbi tipi yüzünden kırılmaz hal ve hareketlerin uslubun tersse karşındakide ters tepmiśtir kalbin kırılmıştır olay bu kadar basit.
- +1 yıl
Haha sizler beni ilk görüşte tersliyosunuz ben naptım size?
- +1 yıl
Seninle mi uğraşacağım ya anlamıyorsun zaten tamam kardşm, sensin
- +1 yıl
Tipsizle niye uğraşıyosan ztn bırak gebersin dimi bir çirkin dünyadan gitmiş olur sizde sevinirsiniz yakışıklı erkekler bize kaldı diye
- +1 yıl
La havle vela kuvvete
- +1 yıl
Hadi güle güle
Sen bilirsin karar senin
011 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel yakışıklı erkejler sana kalır
- +1 yıl
Bakarlar bakarlar. Yakışıklı erkekler kız becermek için çirkine bile razı gelirler
- +1 yıl
Sen yakışıklı peşinde koşmaya devam et
- +1 yıl
İkile
- +1 yıl
Bozulmadı. Seni becermek isteyen yakışıklı erkekler bekliyo o yüzden öyle dedim bekletme onları hadi
- +1 yıl
Sana da akıl fikir versin
+1 yılOf ne saçmalıyonuz ya
05 Yorumla- +1 yıl
Niye çirkin erkekler ölsün demiyo musunuz?
- +1 yıl
Genelleme yapma, ben öyle bisey demedim demekte haddime değil
- +1 yıl
Yav he he
- +1 yıl
Ya boş boş konuşma yok neymis cirkinmis intihar edecekmiş banane ne halt yiyosan ye
- +1 yıl
Öbür tarafta görüşürüz
+1 yılBıktım yeminlen sorularından
15 Yorumla- +1 yıl
Bıktıysan engelle beni görmezsin beni tamam? Kesin çözüm
- +1 yıl
Kendinle barışık ol
- +1 yıl
Defol git
- +1 yıl
Adam değilsin
- +1 yıl
O salak ve mal zaten neresi adam olcak
+1 yılOkadar çirkin değilsindir uzulme
00 Yorumla
+1 yılSen salak mısın
113 Yorumla- +1 yıl
Sana katılıyorum şizofren misin?
Yoksa salak mı? - +1 yıl
@Destanaşık sizin kadar değil. Çirkinleri pislik okarak gören şizofrenlersinşz
- +1 yıl
Aşağılık kompleksine gell
- +1 yıl
Sorarım sana aşağılık kompleksi kendi kendine oluşan bir kompleks midir acaba? Bir adamı o hale getiren sizin gibi egoist mükemmelliyetçi alaycı pisliklerdir
- +1 yıl
Sizin ne ya mal misin ben mi sana cirkinsin kisasin dedin kardesim en nefret ettigim insan tipi sizin sucunuz sizin gibiler diyen ancak aciz insanlar geneli suclar
- +1 yıl
Allah aşkına soruya fotomu koysaydım seni doğruran anan sıçmış galiba derdin şimdi beni konuşturma asıl aciz olanlar sizsiniz yakışıklı uzun boylu piclere sığınan onların affederain g. tünden ayrılmayan sizler bizim gibileri aciz görüyo hahaha güliyim bari
- +1 yıl
ahhaah o nasıl üslup lan sen demek ki öyle diyorsun sorun sen de bir daha beni aptal genellemelerine katarsan senin ağzına s-ı-ç-a-r-ı-m çok da ciddiyim
- +1 yıl
Hehee sıççarsın
- +1 yıl
Napatsın sevfiline mi şikayet edersin? Ayy bir çocuk var bni rahatsız ediyo aşkitommm lütfen ilgilenir müsüün? Mıymıymıy. Çağır sevgilini hadi bekliyorum napabilir acaba
- +1 yıl
ahaha sevgilim yok olsa da birinin beni savunmasına ihtiyacım yok senin aksine :D
- +1 yıl
Ya tabi gerek yok ben kimim ki sizin gibi pisliklerin ezdiği çirkin tıfılın biriyim. Görmeden melek kesilirsiniz gördükten sonra tipime dinime imanıma küfredersiniz
- +1 yıl
Aynen tamam öyle seninle tartışmayacağım :D
- +1 yıl
Baya yerdin ztn gömdün
+1 yılg. ber
04 Yorumla- +1 yıl
Seni de geberticem
- +1 yıl
sen çirkinsin konuşma hakkın yok
- +1 yıl
Sende yakışıklı erkeklere o. ospusun seninde hakkın yok şimdi sktr git
- +1 yıl
Aynen Çok yaşa mezarına tükürcem çok yakışıklı diye
Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı. gber
03 Yorumla- +1 yıl
G. tünüzde kına yakarsınız. Siz yakışıklısınız tabi hayat size güzel
- +1 yıl
He canım he göz doktoruna git
dayı nasılsın yavvvv
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar