Dolmuş sahipler çok kazanıyor galiba sizce de öyle mi?

Bugün taksiciyle konuşurken söyledi. Günlük 700-800 lira net para geliyormuş. Yakıt, işçi parası, tamir masrafı falan. Bu hat sahibi olanın getirdiği para değil. İşçi olanın getirdiği para. Sabah 5 öğlen 2 gibi patron dursa. öğlen 2 den gece 11 e kadar şöför tutsan. Günlük 1800 lira gibi bir para ediyor. Deli para değil mi sizce?
Dolmuş sahipler çok kazanıyor galiba sizce de öyle mi?
Cevapla