Her şeyi bildiğini sanan boş boğaz ve gereksiz bir babam var, ne yapacağım ben bununla?

Kendinden nefret ettirdi iyice, hiç sevmiyorum onu. Küçük yaşta çalıştırmaya başladı, hala onun borcunu ödüyoruz, gözü doymuyor, hep daha fazlasını istiyor, takdir etmek yok, eleştirmek var. İşine geldiği zaman çocuk oluyoruz, işine gelmeyince koskoca insan. Geleceğimi hiç düşünmüyor, kararlarıma saygısı yok, özgüveni yerle bir edilmiş zavallı bir insan yarattı. Zaten kaç yıldır nefret ettiğim başörtüsüyle beni kapatmaya çalıştı. Hangi konuda tartışırsak tartışalım o haklı, her zaman. Aksi düşünülemez. Para mutluluk getirmez diye carlar, ama paramız az diye biz çalışalım diye telkinlerde bulunur. Bugün evde şort giydim "evde" iğrenç iğrenç konuştu. İnsan ailesini seçemiyor. Annem desen o da cahil. Çok şanssızım çok. Hayata 10-0 geriden başlamışım. :(
Her şeyi bildiğini sanan boş boğaz ve gereksiz bir babam var, ne yapacağım ben bununla?
Cevapla