Parkta bir kız ağlıyor olsa ne yaparsınız?

Arkadaşlarla eve giderken parkta ağlayan güzel bir kız gördük. Arada gittiğimiz kafe de garsonluk yapıyor kız. Bende yanlarından geçerken arkadaşımın koluna vurdum 3 5 kere bak kanka der gibisinden geçip gittik öyle.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşı vardı yanında
Parkta bir kız ağlıyor olsa ne yaparsınız?
Cevapla