Sokakta veya kuytu köşelerde sevgilisiyle sevişen başörtülüler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şimdi bazıları aşırı tepki gösterecek. Başörtülüler insan değilmi.. Sanane seni ilgilendirmez gibi şeyler yazacak olanlar yazmasın. Ağzını bozacak olanlarda yazmak zorunda değil. Defolup gitsin başka yere yazsın. Sadece insancıl cvp yazacak olanlar yazsın. Bunu sormamın sebebi sevgiliyle uluorta sevişmek ile başörtüsü takmak taban tabana zıt değil mi?
Sokakta veya kuytu köşelerde sevgilisiyle sevişen başörtülüler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla