Arkadaslar 22 yaşındayım. Kendimi bildim bileli ki ondan önce bile evin içinde hep baba kaynaklı kavgalar vardi. Yillarca içki içti bize eziyet etti. Sabahlara kadar uyutmadı bizi. Sonra biraz büyüdük tabi ama hep korkudan ses edemedik. Her türlü eziyeti yasadik. Babamin annemi aldattığıni da düşünüyorum. Hatta düşünmenin ötesinde mesaj yakaladım. bir kac kere annem ima etti üste cikmayi başardı. Neyse dün oyle bir sey yapti ki 20 yaşındaki erkek kardeşim evi terketti. Dönmeye niyeti yok. O adamin yüzünü görmek istemiyorum diyor haklı. Eve gelirsem katil olurum diyor. Ben de madem o gitmeden kardeşim gelmeyecek onu gonderelim diyorum. Anneme bosanma davasi ac dedim korkuyor annemin ailesine ya da bize zarar verir diye. Ev annemin evi babami kovdu gitmedi yine. Kisaca arkadaslar bir akıl verin ne yapayim ne edeyim. Kardeşim olmadan yapamam. Evine dönsün istiyorum. Ve annem babamdan boşansın istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
? Yardım lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar