"Kadının erkeğe ihtiyacı yoktur" Sözü sizce ne kadar doğru?

"Kadının erkeğe ihtiyacı yoktur." Sözü sizce ne kadar doğru? Doğruysa neden doğru, değilse neden? Kadınlar erkeklere ihtiyaç duymuyorsa eğer anaerkil toplumlar neden güç sahibi olamadı?

Ben kendi düşüncemi şu sözle özetleyebilirim:
"If civilization had been left in female hands, we would still be living in grass huts.'' - Camille Paglia
Türkçeye çevirecek olursak:
Eğer medeniyet kadının eline bırakılsaydı, biz hala barınaklarda yaşıyor olurduk.





Güncellemeler
+1 yıl
Videoyu izleyipte yorum yaparsanız daha sağlıklı yorumlar yapabilirsiniz :) Zira videoda farklı adalara konmuş tamamen erkekten oluşan ve tamamen kadından oluşan grupların macerası anlatılıyor.
"Kadının erkeğe ihtiyacı yoktur" Sözü sizce ne kadar doğru?
Cevapla