eve kedi getirmeden önce sordum kaç defa kendisi dedi getir diye uç günlüğüne memlekete gidicem bakabilecek misin bakamayacaksan başkasına bırakıcam diye uç defa sordum uç defa da bakarım ben dedi simdi ise aşağıdaki mesajlara bakar mısınız eve sadece erkek arkadaşım gelir o da odadan çıkmaz ve ne ben ne o asla gürültü yapmayız
Ev arkadaşı sorunlarım hic bitmiyor yurda geçmeyi düşünüyorum sizce kim haklı?
Bence sorun sende kız seni kırmak istemiyorum diyor sen hala yeni bir yer bakarsın diyorsun. Kız sana senin arkadaşınım diyor sen tekrar başka yer bak diyorsun. Sanki biraz kediyi bahane ediyor gibisin öyle geldi bana.
bende onu istemiycem artik cıkıcam evden altı aydır asla kırmadım ılımlı yaklaştım saçma sapan seylerine göz yumdum kendi kullanmadigim elektrikli isiticinin bile kişi bası yüz lira faturasini öfedim gürültüsüne pis oluşuna laf etmedim ama artik yetti
Kendine daha iyi arkadaşlar edinmelisin. Yurda çık kafan rahat olur en azından. Hem bir düzenin de olmuş olur. Yemekte hazırlanıyor yurtta temizlikte yapmıyorsun. Sen onun çoğu şeyine göz yumduğunu söylüyorsun. O bir kediye bakmıyor ki zaten eminim ki o da bir bahane.
Mesajları okurken sinirlendim böyle insanlarla aynı ortamda durma sen ben olsam boğazlamistim bu kızı bide seni evden kovmus yurda git rahat rahat yaşa elalemin sorunlarını çekme
aynen öyle ki mesajları okuduysan kıza bir kere bile laf etmedim hep kibar ılımlı yaklaştım pisliği ayrı, gürültüsü ayrı üç gün kediye bakamadı simdi eve yeni iki kız aldık onlara güvenip atarlanıyor
Ayıp olucak ama havalanmış onun böylelerini varya evire çevire dovuceksin nefret ederim bu tarz insanlardan keşke ev arkadaşı konusunda daha dikkatli olsaydın kediyi yazık oldu
kedi gidecekti zaten sahip bekliyordum nitekim buldum da kediyi sevmeye gelince iyi hoş iki uç gün ilgilenebilir misin diye sordum kaç defa yaparım ilgilenirim dedi simdi kalkmış atarlanıyor insanlara yüz verince tepene çıkıyor
Yanlız bir şey dikkatimi çekti, konuşmalar oldukça saygı çerçevesinde. Özellikle Funda çok anlayışlı ve olgun bir tavır sergilemiş.👍Arkadaşınızı tanışmış oldunuz. Arkadaşlıkta toz pempe değil sanırım.
yukarıda Allah var laf olmasın diye kedinin her şeyiyle ilgilendim kumunu günü birlik temizledim dağıttığı yerleri temizledim mamasını suyunu koydum ağlayınca susturdum hep mesela kedi mutfak tezgahina cikiyor diye şikayet ediyorlar ama mutfak kapisini kapatmak akillarina gelmiyor
kapiyi acmasina imkân yok kapinin kulpu yok ben bile sadece çatalla açabiliyorum kedi nasıl açsın huyu da değildir ayrıca acik olan odaya gider yatağın üstüne yatar veya odada oynar ev arkadaşım benim odamda ayna vardı ona bakmak için açmıştır odamı perdem de kapalıydı ve sağlam değildi ışık gelsin diye perdeyi çekince düşmüştür
yok hayır farkindaysan ben tamam deyince özür dilemiş evde dört kişiyiz ben gidersem diğer kızlar da huzursuzluğa gelemez ev dağılır sinirini çıkartacak bir şey ariyor bende hep ılımlı yaklastığım için beni edebileceğiniz sandı
Ne kendini ezdir ne hayvan sevginden karakter kisiliginden odun ver. Ben hic gelemem bu tiplere bu laflara. Bildigin agzina geleni soylemis cemkirmis sonra ozur dilerim olduu aa. yav. Sinirimi bozdun benim yahu
Kendi meselem gibi ustume alindim. Neden boyle bir derde tribe girdiysem aksam aksam. Kendimede kizdim psikopatmiyim neyim. Valla bak ayril git nereye gidiyosan cekme kimsenin tribini. Hayvan sevmeyen insan sevemez
kendisi de kedi bakmış daha önce sözde seviyor hayvanları hanımefendiye kum temizlemek mama koymak zor geldi heralde emin ol kedi ondan daha temiz daha sessiz
Ya bacım nasıl sabretmişsin kız açık açık seni kovuyor kediyi bahane etmiş resmen, ben olsam al evini başına çal derim çeker giderim yurda valla, hiç çekemem kimsenin kaprisini falan
gidicem zaten kız tamam deyince geri adım atti özür diledi ama hic umurumda değil altı aydır pisliği ayrı gürültüsü kaprisi ayrı iyi katlandım abonelikleri kapattırmak ve paramı almak istiyorum ama su an kapattirirsak kız parayı vermez abonelikler onun üstüne ve iyi bir yurtta kalmak istiyorum özel yurtlar da sürünmek değil
kediye sahip bulundu zaten soruyorum saat kaçta evde olacaksin gelsinler diye kediler kızgınlığa girince gerçekten katlanması çok zor oluyor hak veriyorum benimde delirdigim oluyor ama ben o kediyi asla sokağa bırakmam
uç gün sabredemez mi bir insan ya ben ona alti aydır sabrediyorum pisliği başka gürültüsü baska ya her sabah alarmi caliyor sekiz de kendisi uyanmiyor kapatmiyor kapattiemiyor da arkadaşları gelip gürültüden evi yikiyorlar kiz sabah yediye sekize kadar bagira bagira bilgisayardan görüntülü konusuyor sürekli son ses müzik açıyor eve sevgili olan arkadaşları gelip yiyisiyor gelen erkekler kendi eviymiscesine rahat hareket ediyorlar bir kerede laf etmedim
hic münakaşaya giremem uğraşamam surda iki ay daha idare edicem yürümüyor zaten kediye sahip buldum sahibine vericem sonra da ansızın çekip gidicem evden kalsın orta da
Öff bendebıktım sızden unıversıteye baslayıp eve cıkan kedı alıyo anasını. Sonra yok ogrencıyım bakamıyorum, yok ev arkadasım, yok memlekete gıtcem, yok okulum bıttı kedıyı vercem. Oyuncak mı bu be! Almayın duzenlı hayatınız yoksa bırakın sokakta kalsın daha ıyı eve alıştırıp alıstırıp vermektense
düzgün konuş ben kedileri geçici olarak aliyorum sahip bulana kadar ve asla öğrencilere sahiplendirmiyorum bugüne kadar en az 50 kedi sahiplendirmisimdir
Bugune kadar ilk kez mı memlekete gıttın kedi varken? Kedi sahıplendırmek kolay bısey degıl hemen sahıp çıkmıyor aylar surebılıyor. Alanda bazen gerı getırebılıyor. Tamam aklınca ıyı bısey yapmaya calışıyorsun ama yazık gunah kac gundur aglıyor kedı. O arkadasın dogru duzgun ılgılenmıyor demekkı. Madem bısey yapıyorsun duzgun yap
@akrep istemeseydi getirmezdim bana çok israr etti @ruhudar hic sahiplendirme yapmadigin çok belli ben dernek baskaniyim dernek olarak calisiyoruz sokaktaki anneleriyle beraber yavru kedileri aliyoruz sutten kesilince sahiplendiriyoruz anneyi de kisirlastirip aldigimiz yere bırakıyoruz ki yavru kediler maksimum bir ayda sahiplendiriliyor ben burada olduğum sürece birakiyorum
Dernek başkanı olarak gecıcı ev sagladıgın hayvanı emanet etcek yer bulamıyorsun yanı memlekete gıderken. :) 5 kişi bir araya gelıp dernek mı kurdunuz naptınız. Dernek başkanıda bu hallere düşüyorsa...
Eee ozaman haddını bıldır. Ev onun tapulu evımı sana rahatsızsan gıt dıyo. Hem ısrar edıp hemde arkadan ınsana böyle çile olup bırde evden kovacak nazıkce agzını yırtarım onun
kedi beslediysen bilirsin kediler kızgınlıga girince sahibinden yeni ayrılınca cok sıkıntılı olabiliyor gece gündüz miyavlıyorlar ben bile bazen katlanamıyorum ama kediyi bakıcam diye almışım miyavladıgında gidip ilgileniyorum seviyorum bir sekilde susturuyorum kesinlikle şiddetle değil evden de ayrılıcam hic polemiğe girmiycem kediye de sahip buldum sadece iki gün oldu ya gideli benim onun yüzünde uykusuz kaldigim günleri saysam iyi dayanmıssın dedim
Kedim var. Kızgınken ve bebekken ağlıyorlar çok. Bunun öngörülmesi gerek bağırdıgına o da şahit olmuştur ortaya atılmasaydı ısrarla. Kediyle hiç ilg'lenmıyor demekki o kadar aglıyor hayvancık
aynen aynen kedi bu yani illaki miyavlar ben varken de çok miyavlıyordu ama ben gidip seviyordum önce isiriyordu tirmalıyordu sonra susuyordu gece gelip yanima yatiyordu bir de sana bir şey anlatayim
biz bununla ortak ayna alacaktık ben aldıktan sonra o vazgeçti sen kullan ben almiycam diye bende kendi odama astım memlekete giderken de odamın kapısını sıkıca kapatıp gittim ona da tembihledim kedi odama girmesin diye dün gelmiş kedi kapını açmış perdenin kornisini sökmüs diyor birincisi oda sana emanetti nasil izin verirsin ikincisi kapinin kulpu olmadigi için sadece çatalla acilabilir kedi insan olmayan odaya hayatta girmez kapi açmayı da bilmez büyük ihtimal benim odama aynaya bakmak için girdi perde de sağlam değildi perdeyi çekince söküldü kedi yapmış diyor yüzsüz
Yurttada sıkıntıların olcak ama haberın olsun tek basına olmadıgın surece bunları yasıcan malesef ıyı bırılerıne denk gelırsen anca ragat edersın yoksa yurt ev arkadaslıgından daha beter olabılıyor
yurtta en azından oda arkadaşı değistirebilicem yediğim ictigim belli kyklar çok lüks bir arti bir ev gibiler komidini, dolabı, çalışma odası, tuvalet, banyosu temizliği kafam rahat
ben imkan olarak çok memnundum sadeve kalabalıktan sikayetciydim arkadaşlarımın gazına gelip bir ay durmadan ayrıldım ve şu an dördüncü evimdeyim bıktım artık kira fatura kim. ne demiş eve kim gelmiş öğrenciyi memnun etmek asla mümkün olmuyor
Tam bir pelinsu bu ne ya 😀 bırak boşver samimi olmadıklarına ev arkadaşıolma
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir kedi insani ne kadar rahatsız edwbilir ki? Yurtda rahat edemezsin kendine ozel bir alan bulmak zor bence yeni bir ev arkadasi bulup ayri eve cikmalisin
Buca da özel bir sitede görevli olarak çalışıyorum yanlız yaşıyorum kira fatura vs vermiyorum benimle birlikte yaşayacak bayan arkadaş arıyorum yaş farketmez dm den ulasabilirsiniz
daha önceden apartmanın ortak kararı yoksa beslenebilir ayriva apartmanda hayvan beslenemez kuralı çok önceden köyden kente göçerken insanlar tavuklarıyla, kecileriyke geldiği için oluşmuştur
sağlık için aşıları olduğu sürece sorun değil, evet bazen gerçekten hayvana eziyet olabiliyor mesela sokakta büyümüs sağlıklı bir kediyi eve almamak lazım ama kış şartların da hayvanlar yiyecek bulamayabiliyor insanlar hayvana eziyet edebiliyor bazı kedi cinsleri ise dısariya hic uggun değil su an besledigim van kedisi gibi
En İyi Cevaplar