• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Canım çok sıkılıyor, ne yapabilirim? (Sayfa 2)

begüşşş
begüşşş Takip Et
Xper 2 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
41
Yapay Zekaya Sor
Canım çok sıkılıyor, ne yapabilirim?
Cevapla
Tatil Soruları İnternet Soruları Televizyon Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

255

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • celal61
    celal61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55
    +1 yıl

    kız gir mutfağa altını üstüne getir sonrada düzelmeye calış bak bakalım sıkıntı kalıyormu ?

    1
    2 Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      uğraşamam :))) bide düzeltemezsem kötü olur :)

      Yorumla
    • celal61
      celal61
      +1 yıl

      anne imdatttt diye bagır o duyar seni

      Yorumla
  • Samuray
    Samuray Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Maymunlar cehennemi başlangıç izle ve gör dün izledim hayatımdaki en iyi film olarak belleğe kazındı

    0
    0 Yorumla
  • ne_bu_la
    ne_bu_la Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    şaka ekibi kurun, sokakta geçen millete şaka yapın, dayak yemesseniz bunları kameraya çekip internete koyun

    0
    0 Yorumla
  • Stanislava
    Stanislava Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Disari cikma ihtimalin varsa arkadaslarinla lunaparka git. Oyle bir ihtimal yoksa internetten bir yemek tarifi bul ve yap.

    0
    0 Yorumla
  • Yalnızca_Ben
    Yalnızca_Ben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    Eskilerin bir lafı var ama kaba olacak...
    Ben gene ağır modumla cevap vereyim... Kitap oku, Face takıl twit at, selfie yap, yaşlılar evini ziyaret et, ağaç dik, yemek yap :)

    0
    0 Yorumla
  • MrConsultant
    MrConsultant Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    geç oldu bu saatte nereye cıkacaksın kır dizini evinde otur :D

    0
    0 Yorumla
  • cya4rewolan
    cya4rewolan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Müzik dinle gidip dondurma al çikolata al ne bileyim bişeyler yap işte:D

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ölmek daha iyi değil mi

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      Yaşamak varken hayır ^^

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Çok zor yaşamak

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      Karamsarlık diz boyu ^^

      Yorumla
    • Sarayzade
      Sarayzade
      +1 yıl

      Abi vallahi tipine bakinca Hacilara benziyosun. Ama yorumlarina bakilincada hani hep cinselik konusuyosun 4 xper olmadigim icin mecbur buraya yazabildim.
      Ozur dilerim

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      hacı iyimiş ^^ @sarayzade Müzik dinle gidip dondurma al çikolata al ne bileyim bişeyler yap işte:D burada cinsel öğe nerde? Yaptığım diğer yorumlara bak cinsellik sorulara verdiğim cevapların çoğu 110'u ara oluyor ^^ görmek istediklerini görüyosun anlaşılan sen biraz daha büyümen gerekiyor. Özür dilencek bir durumda yok

      Yorumla
    • Sarayzade
      Sarayzade
      +1 yıl

      Yok ya ben niye daha cok buyucekmisim. sizi ukala.
      Hem gormek istediklerimi gormuyorum. Terbiyesizlezmeyin.

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      @sarayzade yazmayı öğrenmen için büyümen gerekiyor. Daha ukala ile terbiyesizlik ne demek onu bilmiyorsun gelmiş burada laf kalabalığı yapıyorsun.

      Yorumla
    • Sarayzade
      Sarayzade
      +1 yıl

      Yurtdisinda kaliyorum. Kusura bakma burali oldugum icin ancak bukadarini yazabiliyorum. Gerizekali

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      @sarayzade 5 yaşındaki çocuk aklınla gerizekalı lafı sana fazla gelmiyo mu?

      Yorumla
    • Sarayzade
      Sarayzade
      +1 yıl

      :)
      allahim yarabim catik ya.

      Yorumla
    • Sarayzade
      Sarayzade
      +1 yıl

      Senin beynine sicarim lafini bilde konus zibidi. * git l*n iyki bir yorum atik. Engeliyorum l*n seni.

      Yorumla
    • cya4rewolan
      cya4rewolan
      +1 yıl

      Ergen.

      Yorumla
  • Mac123
    Mac123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    ölme la millette sıkılıyor bakma sen burada yazı yazdıklarına

    0
    0 Yorumla
  • sebepsiznefret
    sebepsiznefret Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    beraber intihar edebiliriz
    zaten ölecem ha simdi ha sonra hc farketmez benım ıcın

    0
    2 Yorumla
    • snowcream
      snowcream
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • snowcream
      snowcream
      +1 yıl

      Neden öleceğini düşünüyosun ki

      Yorumla
  • quente
    quente Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    çay demle mısır patlat koy bi film oh keyfler gıcır :D

    0
    0 Yorumla
  • TatlıPeach
    TatlıPeach Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    bir enstrüman aleti çalmayı dene hem eğlenirsin hem sosyalleşirsin

    0
    0 Yorumla
  • Elööööööf
    Elööööööf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Mutfağa gir ve kendine özgü bir yemek bul ama kendi hiskerinle yap o senin yemeğin olsun yemeğine güzel bir isim ver

    1
    0 Yorumla
  • muycho
    muycho Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bunalima bagladim. Suikast falan dusunuyom artik. Aklima tek gelen gidip icmek. Ama yarin erken kalkmam gerek...

    1
    0 Yorumla
  • kreyzikasapdiriliş
    kreyzikasapdiriliş Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    bende sıkılıyorum teşkebuyumeseydik en azından oyun oynardık

    0
    0 Yorumla
  • Erdem5
    Erdem5 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    O iileri ı yazamadın iiçin koydun sanrım yalnış anlaşılıyorda söliyim...

    0
    0 Yorumla
  • ScareFace
    ScareFace Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bunalimdasin geçer zamanla bu arada geçmedi mi halen

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Geçti başka açıdan bakmaya çalışıyorum :)

      Yorumla
    • ScareFace
      ScareFace
      +1 yıl

      H. o

      Yorumla
  • sempero66
    sempero66 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    bende bunalımdayım gel liberal ekonomi tartışalım sonra da cips kola jelibon

    0
    58 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ekonomi falan umrumda değil valla hiçbirşey

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      cips kola jelibonda mı değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      O olur :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      ha şöyle hayatta gamsız olucan en büyük taktığın olgu somon balıkları olacak yumurtlama döneminde göçlerinii başarabildiler mi başaramadılar mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hahaha :) ya bende öyle biriyim de arada geliyor işte bişey kafama takacak çok şey var ya offfff

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      e benimde çok var ama baktım işler yürümüyor öyle takarak dedim wtf getirin kapıyı çıkaacam ben hayattan o da olmadı belgesel izledim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sen harbi delisin :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      formaldehitten o mesleki deformasyon :) dahiyidim çizgiyi geçtim deli oldum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ne diyosun benim dilimden konuş kafam çok karışık zaten anlamıyorum :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      ya bu kadavralara çürümesin çok diye formaldehit basıyorlar ya anatomi derslerinde çok çektim ben ondan hem saç döküyor hem kafa yapıyor :) beni kendim bile anlayamıyorum zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sen ne işsin yaa :)) ne iş yapysn sen

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      iş makamına daha erişemedim tıp öğrencisi olarak sürünmekteyim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Belli canım belli oluyor yani :) allah zihin açıklığı versin :) kaçıncı sınıf

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      daha ilk sene bitti düşün artık bir 5 sene sonra nasıl olurum ben doğduğumda efendi bir insandım eğitimbeni bu hale getirdi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Deme öyle güzel bişey yapıyorsun sonuçta ben okumadım için pişmannim mesela be Güzel güzel bir bölüm okuyorsun tebrik ederim seni :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      teşekkür ederim buluruz sana zengin bir koca boşver üzülme:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yooo öyle bir sıkıntı içinde değilim Rabbim büyük :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      en iyisi o zaten :) Allaha yasladın mı sırtını gerisi hikaye hem bu devirde mutfak robotuyla evlen daha iyi hiçdeğilse bilgisayarlar dünyayı ele geçirdiğinde sana dokunmazlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Öyle deme yaa :) hayırlısı olsun senin için de

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      yok arkadaş tamam brad pitt değilim ama gollumda değilim ama bir bakıyorum kızlara çoğu yılann sonra niye deliriyorum hayat akıllı çekilmiyor ki :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Evet haklısın kızlar çok yılan

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      çoğu öyle ama ben yalnızlığa alıştım kendi kendime satranç oynamışlığım bilevar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Vay Arkadaş sende bir tuhafsin yani bu kadar da kapanma okulunu oku ama insanlarlada takıl sen benden beter çıktın :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      yok ben insanarla takılıyorum da çok da şey yapmıyorum yani ilig alanım değiller :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Kendi kendime yeterim diyosun :))

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      tabi ya arkadaşın az öz olanı iyidir hem kendi kendine yetmmeyi de bilecen:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Gerçekten öyle sonra arkadaş kazığı yedim diye gezinmiycen :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      e kazık yemeye fırsat bırakmıycan :) hayatta çoğu şey seçimlerimiz sonucunda ortaya çıkıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle kendi kendimize yapıyoruz ne yapıyorsak

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      o yüzden ben birşey yapmamayı seçiyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Artık ben de o yoldayım :))

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      hayırlı uğurlu olsun o zaman yoldaş :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Dua Et :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      ettim yoldaş hakkında hayırlısı olsun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      amınnnnnnnnnnn :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      cümlemize yarın benim doğum günün biliyor musun ana rahminden kaçışımın yıl dönümü :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      :) tobe tobe kacmasaydın duraydın orda :) ıyıkı dogdun doktor bey

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      teşekkür ediyorum çok kapalı ortamdı orası bastı beni dünya planlarım vardı hem :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      sen neyın kafasını yasyosun cozemedım senı cıddı :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      şu an 2048 i bitirdim bana küçükkendayım votka içirmiş ondan sanada benim kafadan lazım rahad olucan :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      haklısın da sende kafa gıtmıs yaaa ::):):):

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      ama banada senden lazım haklsın :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      Benim kafadan al biraz beğenmezsen ben geri alırım

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      :) olmaz mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      yok bende senden farklı sayılmamda sen ucmussun yanı en ıyısı be ben hep derdım akıllı olup mılletın kahrını cekıceme delı olurum onlar benımkını ceksın ama yapamadım o ayrı :):):):):) bosverrr

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      İşte onun yolları var ben o sırları sana özel olarak anlatırım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      anlaysana ayıp edıyosun ama burada kanka olduk :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      Böyle herkese açık yerde olmaz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nie ya

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      herkes duymasın sır bu o yüzden :) yoksa herkes bizim kafaya ulaşır olmaaaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      :) tamam doktor gel

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      Hemen geliyorum tam nereye geleyim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nereye gelebilirsin sence :)

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      bilmem google earthım geniş benim gelirim bir yere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      Sen gelecek yer ver yeter ki :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Verdim yaa

      Yorumla
    • sempero66
      sempero66
      +1 yıl

      Vermedin ki

      Yorumla
  • can3er
    can3er Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    bence öl müthiç eğlenceli bikere dene beğenmezsen yapmazsın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • DavidLuizzz
    DavidLuizzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    biz de arkadaşla. Yalniziz yemek yapiyoruz sizde yapin

    0
    0 Yorumla
  • boşverr25
    boşverr25 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    aslında fikrim var samimi eğlenceli biriyle sohbet edince vakit hızlı geçiyor valla :)

    0
    41 Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      öyle insan bulmak zor

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      işte burada diyecem ama :D utandım :DDD

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      hiç utanmışa benzemiyorsun ama neyse :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      nasıl anladın :)) kulaklarım kızardı :D

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      tamam tamam inanmış gibi yapayım :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      cadı yaa :))) mesaj atayım dedim ama atamadım yaa :)

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      ahaha :) ohh iyi olmuş sana

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      uyuz yaa :Ddd ben senin için yani sırf yardımım dokunsun diye düşündüm :) ama işte kader :))) mail adresimi yazayım mı :))

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      yoo :D ne münasepet :P

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      hem uyuz hem cadı yaa hıh tamam :P

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      sağol ya iltifatlar için :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      bunlar iyi niyetli iltifatlar :) ama

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      tabii tabii :D hiç şüphem yok zaten

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      tanısaydın inanırdın cadı kız :=)) afacan :P

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      evet şu an kendimi küçük yaramaz kız çocuğu gibi hissettim :) küçüklüğüme götürdün beni

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      bende aynen içimdeki çocuk çıktı dışarı ama ben uluorta böyle çocuk gibi konuşuyorum normalde ben çok samimi arkadaşlarıma karşı böyleyim yaa :D
      gıcıklık yapmasan ve bir mesaj atsan :))

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      maselef :D inatçıyım

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      valla öylesin uyuz seni :D bir iyilik yapalım dedik :)) sevaba girelim dedik :))))

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      pişttt afacann :Dsatış mı yaptın :)

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      satış mı aa çok ayıp :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      :)) ama öyle yaptınn :)) uyuz seni :D ne kadar çirkin kelime varsa kullanmışım farkettim de :)

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      olsun buda bişey en azından farkettin :d

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      cadılık yapıyorsun sende ama ne yapayım :)

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      evde kalacaksın bak :DDDDDDDDD

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      onlar kaybeder :)

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      onlar derken opss :D birisi kaybeder belki ama sende kaybedenler klubune dahil olursun bence :) bak kaçırma fırsat hemen karşında :DDDDDDDD umut vaatediyorum :D

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      yokum diyrum :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      :D son kararınız mı :=) seninle geyik süper haa :D

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      bak ilk defa iyi bişey dedim şımarma :D

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      en son kararım :P

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      ama senaryo böyle değildi :) böyle kurgu yapmamıştık :D

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      ne yapmamı bekliyodun :)

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      :))) benimle iletişime geçebilmek maksadıyla can atmanı diyormuşum :DDDDD

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      bende gülüyormuşum :P

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      seni nasıl hayal ettim biliyor musun hani pamuk prensese elma yediren cadı var ya öyle güldüğünü hayal ettim şimdi :))))))

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      evet ben hep öyle gülerim :D haykırdım şu an

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      canının sıkıntısı az buçuk geçmiştir :) ya mesaj atsana sen uyuzluk yapma da mail yazayım mı :)

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      yok ya yazmycam ben inatçıyım :D

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      söylemek gibi olmasın

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      peki madem ipler sende valla yapacak bişi yok :)

      Yorumla
    • boşverr25
      boşverr25
      +1 yıl

      ben kaçıyorum fırtına arkadaş :)

      Yorumla
  • schizophrenic
    schizophrenic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    şu soruları şöyle sormayın ya direk aklıma kötü şeyler geliyor. iştahım kaçıyor.

    0
    3 Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • schizophrenic
      schizophrenic
      +1 yıl

      içim fesat.

      Yorumla
    • sesszfrtna
      sesszfrtna
      +1 yıl

      farkettim :) ama ben gerçekten sıkıldığım için sordum

      Yorumla
  • cannabis2
    cannabis2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 49
    +1 yıl

    BU GİBİ DURUMLARDA
    youtube.com/watch?v=1L1f0it4X7k

    0
    0 Yorumla
  • basküler
    basküler Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazı yörelerde büyükler bu lafına karşılık şu yorumu yapıyorlar.""Git kıçını parmakla.""

    0
    0 Yorumla
  • ne_bu_la
    ne_bu_la Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    dilini burnuna değdirmeyi denedin mi :)))
    aç bi filim izle
    ayrıca kim olduğunu biliyoreeee

    0
    13 Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      denedım olmuyor saen yapabiliyomusun :))

      film onerir msin:)

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      memento yu izledin mi?

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      izlemedım

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      izle ozaman :)

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      tamam teşekkürler :))

      gerçektn dılını burnuna değdirebiliyomusun hala deniyorumda

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      yoo bende değdiremedim ama değdirenler varmış :)

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      varmıymış :) tuhaf

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      link

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      6 kız 4 erkek değdirebiliyomus :)

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      çalış sen de yaparsın birgün. pes etme :)

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      mausumu ne bu la yazısına götürdüm ve hiç üşenmeden o yazıyı okudum :)) çok güldürdün :)))))))))))

      Yorumla
    • ne_bu_la
      ne_bu_la
      +1 yıl

      sende lanetlendin demek :)

      neyse sağlık olsun

      Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      sağlık olsun taabii :))

      Yorumla
  • Mecury
    Mecury Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Alışveriş merkezine git spor yap, gez yapabilecek çok şey var

    0
    0 Yorumla
  • AkrepVoleybol
    AkrepVoleybol Takip Et
    Xper 4 Yaş: 58
    +1 yıl

    Laptop u aç bir kablosuz ağa bağlan ve Habbo ya kayıt ol arkadaş edin odanı tasarla Habbo Oyunlarına katıl V. S.

    0
    0 Yorumla
  • ali911
    ali911 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    AŞK YEMİNİ filmini izle ama filmin sonunda ekran kararınca kapatma bir fotograf çıkacak bişeyler anlatılacak onu dinle

    0
    0 Yorumla
  • ibrahim398
    ibrahim398 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    benimde canım sıkılıyo isteyen varsa facebook tan istek atsın görüntülü görüntüsüz her türlü sohbet ederiz

    0
    0 Yorumla
  • doyumsuz3434
    doyumsuz3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Banyonun kapısının önüne 50 tl atarım banyoya girer iyi bir duş alırım birde mast yaparım cıkarken banyodan aaa para buldum der sevinirim

    0
    0 Yorumla
  • gingerlover
    gingerlover Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    sohbet ederim arkadaşımla... ilgini çeken birşeylerle ilgilenmelisin

    1
    0 Yorumla
  • safseytan
    safseytan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    spor yap, benim gibi kendine özel zaman ayır :D aklıma baska bişey gelmiyo

    1
    0 Yorumla
  • helennnn
    helennnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    babaannem canım sıkılıyor dediğimde aç şeyinle oyna derdi :)

    0
    1 Yorumla
    • Op-İsmaiL-qO
      Op-İsmaiL-qO
      +1 yıl

      :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sen fazla azmışsın muhtemelen hard seks isttiyosun :))) ateşini almak lazım tek sorunun bu :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nerden bildin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok belli ediyosun çünkü :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hadi ya sevindim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      beraber sevinmeye ne dersin :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    arkadaşınlasın burada ne işin var sakın sevişmeyin dengesizler konuşmuş yine

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    soyunup beraber soğuk duşa girin, birbirinizi ıslatın ya da çakmakla osuruk yakmaca oynayın. Kimin daha çok alev alırsa o kazanır.

    0
    1 Yorumla
    • prensesmuck
      prensesmuck
      +1 yıl

      sus gerizekalı pislik

      Yorumla
  • OffffOfff
    OffffOfff Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Canim col sıkılıyo ama hic bises yapmak istemiyorum offf😤😧

    0
    0 Yorumla
  • 1248578brk
    1248578brk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    al telefonunu ac en sevdiğin muzigi dolas oyle dolas

    0
    0 Yorumla
  • ebruözelkızlar
    ebruözelkızlar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110
    +1 yıl

    giysi giy dışarıda gez uyu makyaj yap oje sür şarkı dinle ve alışveriş et

    0
    0 Yorumla
  • hiçkimselser
    hiçkimselser Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Benimde canım çok sıkılıyor 😞 deniz kim güneş bile etki etmiyor

    0
    0 Yorumla
  • GürkanSezerGül
    GürkanSezerGül Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bak google'ye yeni troll yaz Trol resimleri var yani çok güleceksin

    0
    0 Yorumla
  • zeynal
    zeynal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Senin yine anlatacağın güvenilir arkadaşların varmış benim o da yok ya ben ne yapim?

    0
    0 Yorumla
  • SahibindenEjderha
    SahibindenEjderha Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    kendini bir şeyler yapmaya zorlama dostum boş olduğunu anlayınca biraz daha hafifliyor imiş..

    0
    0 Yorumla
  • nazannaz
    nazannaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben canım sıkılınca şuradayım: eniyislayt. com/icerikler. html
    Siz de bana başka tavsiyeler verin.

    0
    0 Yorumla
  • GKAYA
    GKAYA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    şu an sıkıntıdan kendimi Google da bunu aratırken buldum

    0
    0 Yorumla
  • mudo05
    mudo05 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    .d .d Tak koluna sewgiliini git çarşı pazar dolaş... :)

    0
    0 Yorumla
  • Tayfun01
    Tayfun01 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bende isteyim ve benimde canım çok sıkılıyor bende faydalanayım sorudan :)

    0
    1 Yorumla
    • düşünüyorum
      düşünüyorum
      +1 yıl

      faydalan :)

      ben memento izleyecem istersen sende aç :)

      Yorumla
  • Surgunyuregim
    Surgunyuregim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    sanal arkadas bul kendıne muhabbet et ne yapıcan baska:)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilim yok ama varmis ve ona sariliyomusum gbi yastiga sariliyorum cok mutsuzum

    0
    5 Yorumla
    • Karagözlü001
      Karagözlü001

      niye mutsuzsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgilim yok cunku yanlizim

      Yorumla
    • Erdem5
      Erdem5
      +1 yıl

      O kadar mutsuz olma benm sevgln yok bende çok istiym yanmda olsa.

      Yorumla
    • ssrecai
      ssrecai
      +1 yıl

      Neden ama

      Yorumla
    • ramamazan
      ramamazan
      +1 yıl

      ben olurdum sevgilin ama köylüyük yani sen istemezsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eskiden olsa el değiştir derdim şimdi onu bile diyemiyorum dostum hasta falanım sanırım

    0
    7 Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt

      hayırdır neyin var?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyom son zamanlarda çok hızlı yaşadım sanırım buralarda öksürüyorum AIDS olmuş muyumdur gibisinden sorularda sormak istemiyorum

      Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt
      +1 yıl

      ne demiş ünlü bir filozof korunmasız yapmayacaksın arkadaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seks yapmadım hunharca bulduğum umumi tuvaletlerde işimi gördüm kan aldım kan verdim kızılaya can verdim

      Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt
      +1 yıl

      bişi olmaz o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olmaz olur mu kan merkezleri umumi tuvaletler aidsin membağı virüsler kol geziyor evimin tuvaletini özledim :(

      Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kız mı erkek mi arkadaş yapılacak şeyler ona göre değişir

    0
    2 Yorumla
    • prensesmuck
      prensesmuck
      +1 yıl

      kızzz töbe töbe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      beraber kitap okuyabilirsiniz kız kıza güzel olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    psikolojik destek almak istersen yardımcı olmak isterim

    1
    0 Yorumla
  • aysemerve00
    aysemerve00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl

    film izle kitap oku yürüyüş yap :)

    1
    0 Yorumla
  • melissajoy87
    melissajoy87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl

    konusalım sohbet edelım

    1
    0 Yorumla
  • Konservatuar01
    Konservatuar01 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Abdest al iki rekat namaz kil ii gelir

    4
    0 Yorumla
  • Birsu1919
    Birsu1919 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Kitap okurum, film izlerim...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Güzel :)

      Yorumla
  • eylulbasak
    eylulbasak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    +1 yıl

    oluyor arada..takacak bir şey buluruz...

    1
    0 Yorumla
  • Gönülgönülgönül
    Gönülgönülgönül Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 80%
    +1 yıl

    Güzel hayaller kur :)

    0
    0 Yorumla
  • Eastanbull
    Eastanbull Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 33%
    +1 yıl

    Peki ne için sıkılıyor

    0
    0 Yorumla
  • buyurkızım
    buyurkızım Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı.

    Karşı komşunun evini molotofla

    0
    3 Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt
      +1 yıl

      büyük psikobatsın saygı duyuyourm sana :)

      Yorumla
    • buyurkızım
      buyurkızım
      +1 yıl

      Saygılar bizden efenim
      Ne demek

      Yorumla
    • yigitttttt
      yigitttttt
      +1 yıl

      :))))))

      Yorumla
  • CalvinJ0YN
    CalvinJ0YN Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Evinize beni davet edin. ( Hiç sıkılmayız :D:D )

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (204)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Canım çok sıkılıyor, ne yapabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Canım çok sıkılıyor, ne yapabilirim? 32 cevap verildi
Canım çok sıkılıyor, ne yapabilirim? 19 cevap verildi
Canım çok sıkılıyor, neler yapabilirim? 17 cevap verildi
Canım çok sıkılıyor, ne yapayım? 7 cevap verildi
Canım çok sıkılıyor ne yapabilirim ya? 30 cevap verildi
Canım çok sıkılıyor neler yapabilirim? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨