AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
kız gir mutfağa altını üstüne getir sonrada düzelmeye calış bak bakalım sıkıntı kalıyormu ?
uğraşamam :))) bide düzeltemezsem kötü olur :)
anne imdatttt diye bagır o duyar seni
Maymunlar cehennemi başlangıç izle ve gör dün izledim hayatımdaki en iyi film olarak belleğe kazındı
şaka ekibi kurun, sokakta geçen millete şaka yapın, dayak yemesseniz bunları kameraya çekip internete koyun
Disari cikma ihtimalin varsa arkadaslarinla lunaparka git. Oyle bir ihtimal yoksa internetten bir yemek tarifi bul ve yap.
Eskilerin bir lafı var ama kaba olacak...
Ben gene ağır modumla cevap vereyim... Kitap oku, Face takıl twit at, selfie yap, yaşlılar evini ziyaret et, ağaç dik, yemek yap :)
geç oldu bu saatte nereye cıkacaksın kır dizini evinde otur :D
Müzik dinle gidip dondurma al çikolata al ne bileyim bişeyler yap işte:D
Ölmek daha iyi değil mi
Yaşamak varken hayır ^^
Çok zor yaşamak
Karamsarlık diz boyu ^^
Abi vallahi tipine bakinca Hacilara benziyosun. Ama yorumlarina bakilincada hani hep cinselik konusuyosun 4 xper olmadigim icin mecbur buraya yazabildim.
Ozur dilerim
hacı iyimiş ^^ @sarayzade Müzik dinle gidip dondurma al çikolata al ne bileyim bişeyler yap işte:D burada cinsel öğe nerde? Yaptığım diğer yorumlara bak cinsellik sorulara verdiğim cevapların çoğu 110'u ara oluyor ^^ görmek istediklerini görüyosun anlaşılan sen biraz daha büyümen gerekiyor. Özür dilencek bir durumda yok
Yok ya ben niye daha cok buyucekmisim. sizi ukala.
Hem gormek istediklerimi gormuyorum. Terbiyesizlezmeyin.
@sarayzade yazmayı öğrenmen için büyümen gerekiyor. Daha ukala ile terbiyesizlik ne demek onu bilmiyorsun gelmiş burada laf kalabalığı yapıyorsun.
Yurtdisinda kaliyorum. Kusura bakma burali oldugum icin ancak bukadarini yazabiliyorum. Gerizekali
@sarayzade 5 yaşındaki çocuk aklınla gerizekalı lafı sana fazla gelmiyo mu?
:)
allahim yarabim catik ya.
Senin beynine sicarim lafini bilde konus zibidi. * git l*n iyki bir yorum atik. Engeliyorum l*n seni.
Ergen.
ölme la millette sıkılıyor bakma sen burada yazı yazdıklarına
beraber intihar edebiliriz
zaten ölecem ha simdi ha sonra hc farketmez benım ıcın
Neden
Neden öleceğini düşünüyosun ki
çay demle mısır patlat koy bi film oh keyfler gıcır :D
bir enstrüman aleti çalmayı dene hem eğlenirsin hem sosyalleşirsin
Mutfağa gir ve kendine özgü bir yemek bul ama kendi hiskerinle yap o senin yemeğin olsun yemeğine güzel bir isim ver
Bunalima bagladim. Suikast falan dusunuyom artik. Aklima tek gelen gidip icmek. Ama yarin erken kalkmam gerek...
bende sıkılıyorum teşkebuyumeseydik en azından oyun oynardık
O iileri ı yazamadın iiçin koydun sanrım yalnış anlaşılıyorda söliyim...
Bunalimdasin geçer zamanla bu arada geçmedi mi halen
Geçti başka açıdan bakmaya çalışıyorum :)
H. o
bende bunalımdayım gel liberal ekonomi tartışalım sonra da cips kola jelibon
Ekonomi falan umrumda değil valla hiçbirşey
cips kola jelibonda mı değil
O olur :)
ha şöyle hayatta gamsız olucan en büyük taktığın olgu somon balıkları olacak yumurtlama döneminde göçlerinii başarabildiler mi başaramadılar mı
Hahaha :) ya bende öyle biriyim de arada geliyor işte bişey kafama takacak çok şey var ya offfff
e benimde çok var ama baktım işler yürümüyor öyle takarak dedim wtf getirin kapıyı çıkaacam ben hayattan o da olmadı belgesel izledim :)
Sen harbi delisin :)
formaldehitten o mesleki deformasyon :) dahiyidim çizgiyi geçtim deli oldum
Ne diyosun benim dilimden konuş kafam çok karışık zaten anlamıyorum :)
ya bu kadavralara çürümesin çok diye formaldehit basıyorlar ya anatomi derslerinde çok çektim ben ondan hem saç döküyor hem kafa yapıyor :) beni kendim bile anlayamıyorum zaten
Sen ne işsin yaa :)) ne iş yapysn sen
iş makamına daha erişemedim tıp öğrencisi olarak sürünmekteyim :)
Belli canım belli oluyor yani :) allah zihin açıklığı versin :) kaçıncı sınıf
daha ilk sene bitti düşün artık bir 5 sene sonra nasıl olurum ben doğduğumda efendi bir insandım eğitimbeni bu hale getirdi :)
Deme öyle güzel bişey yapıyorsun sonuçta ben okumadım için pişmannim mesela be Güzel güzel bir bölüm okuyorsun tebrik ederim seni :)
teşekkür ederim buluruz sana zengin bir koca boşver üzülme:)
Yooo öyle bir sıkıntı içinde değilim Rabbim büyük :)
en iyisi o zaten :) Allaha yasladın mı sırtını gerisi hikaye hem bu devirde mutfak robotuyla evlen daha iyi hiçdeğilse bilgisayarlar dünyayı ele geçirdiğinde sana dokunmazlar
Öyle deme yaa :) hayırlısı olsun senin için de
yok arkadaş tamam brad pitt değilim ama gollumda değilim ama bir bakıyorum kızlara çoğu yılann sonra niye deliriyorum hayat akıllı çekilmiyor ki :)
Evet haklısın kızlar çok yılan
çoğu öyle ama ben yalnızlığa alıştım kendi kendime satranç oynamışlığım bilevar :)
Vay Arkadaş sende bir tuhafsin yani bu kadar da kapanma okulunu oku ama insanlarlada takıl sen benden beter çıktın :)
yok ben insanarla takılıyorum da çok da şey yapmıyorum yani ilig alanım değiller :)
Kendi kendime yeterim diyosun :))
tabi ya arkadaşın az öz olanı iyidir hem kendi kendine yetmmeyi de bilecen:)
Gerçekten öyle sonra arkadaş kazığı yedim diye gezinmiycen :)
e kazık yemeye fırsat bırakmıycan :) hayatta çoğu şey seçimlerimiz sonucunda ortaya çıkıyor
Aynen öyle kendi kendimize yapıyoruz ne yapıyorsak
o yüzden ben birşey yapmamayı seçiyorum :)
Artık ben de o yoldayım :))
hayırlı uğurlu olsun o zaman yoldaş :))
Dua Et :)
ettim yoldaş hakkında hayırlısı olsun :)
amınnnnnnnnnnn :)
cümlemize yarın benim doğum günün biliyor musun ana rahminden kaçışımın yıl dönümü :)
:) tobe tobe kacmasaydın duraydın orda :) ıyıkı dogdun doktor bey
teşekkür ediyorum çok kapalı ortamdı orası bastı beni dünya planlarım vardı hem :)
sen neyın kafasını yasyosun cozemedım senı cıddı :)
şu an 2048 i bitirdim bana küçükkendayım votka içirmiş ondan sanada benim kafadan lazım rahad olucan :)
haklısın da sende kafa gıtmıs yaaa ::):):):
ama banada senden lazım haklsın :)
Benim kafadan al biraz beğenmezsen ben geri alırım
:) olmaz mı
yok bende senden farklı sayılmamda sen ucmussun yanı en ıyısı be ben hep derdım akıllı olup mılletın kahrını cekıceme delı olurum onlar benımkını ceksın ama yapamadım o ayrı :):):):):) bosverrr
İşte onun yolları var ben o sırları sana özel olarak anlatırım :)
anlaysana ayıp edıyosun ama burada kanka olduk :)
Böyle herkese açık yerde olmaz :)
Nie ya
herkes duymasın sır bu o yüzden :) yoksa herkes bizim kafaya ulaşır olmaaaz
:) tamam doktor gel
Hemen geliyorum tam nereye geleyim :)
Nereye gelebilirsin sence :)
bilmem google earthım geniş benim gelirim bir yere
:))))
Sen gelecek yer ver yeter ki :))
Verdim yaa
Vermedin ki
bence öl müthiç eğlenceli bikere dene beğenmezsen yapmazsın
tamam
biz de arkadaşla. Yalniziz yemek yapiyoruz sizde yapin
aslında fikrim var samimi eğlenceli biriyle sohbet edince vakit hızlı geçiyor valla :)
öyle insan bulmak zor
işte burada diyecem ama :D utandım :DDD
hiç utanmışa benzemiyorsun ama neyse :D
nasıl anladın :)) kulaklarım kızardı :D
tamam tamam inanmış gibi yapayım :D
cadı yaa :))) mesaj atayım dedim ama atamadım yaa :)
ahaha :) ohh iyi olmuş sana
uyuz yaa :Ddd ben senin için yani sırf yardımım dokunsun diye düşündüm :) ama işte kader :))) mail adresimi yazayım mı :))
yoo :D ne münasepet :P
hem uyuz hem cadı yaa hıh tamam :P
sağol ya iltifatlar için :D
bunlar iyi niyetli iltifatlar :) ama
tabii tabii :D hiç şüphem yok zaten
tanısaydın inanırdın cadı kız :=)) afacan :P
evet şu an kendimi küçük yaramaz kız çocuğu gibi hissettim :) küçüklüğüme götürdün beni
bende aynen içimdeki çocuk çıktı dışarı ama ben uluorta böyle çocuk gibi konuşuyorum normalde ben çok samimi arkadaşlarıma karşı böyleyim yaa :D
gıcıklık yapmasan ve bir mesaj atsan :))
maselef :D inatçıyım
valla öylesin uyuz seni :D bir iyilik yapalım dedik :)) sevaba girelim dedik :))))
pişttt afacann :Dsatış mı yaptın :)
satış mı aa çok ayıp :D
:)) ama öyle yaptınn :)) uyuz seni :D ne kadar çirkin kelime varsa kullanmışım farkettim de :)
olsun buda bişey en azından farkettin :d
cadılık yapıyorsun sende ama ne yapayım :)
evde kalacaksın bak :DDDDDDDDD
onlar kaybeder :)
onlar derken opss :D birisi kaybeder belki ama sende kaybedenler klubune dahil olursun bence :) bak kaçırma fırsat hemen karşında :DDDDDDDD umut vaatediyorum :D
yokum diyrum :D
:D son kararınız mı :=) seninle geyik süper haa :D
bak ilk defa iyi bişey dedim şımarma :D
en son kararım :P
ama senaryo böyle değildi :) böyle kurgu yapmamıştık :D
ne yapmamı bekliyodun :)
:))) benimle iletişime geçebilmek maksadıyla can atmanı diyormuşum :DDDDD
bende gülüyormuşum :P
seni nasıl hayal ettim biliyor musun hani pamuk prensese elma yediren cadı var ya öyle güldüğünü hayal ettim şimdi :))))))
evet ben hep öyle gülerim :D haykırdım şu an
canının sıkıntısı az buçuk geçmiştir :) ya mesaj atsana sen uyuzluk yapma da mail yazayım mı :)
yok ya yazmycam ben inatçıyım :D
söylemek gibi olmasın
peki madem ipler sende valla yapacak bişi yok :)
ben kaçıyorum fırtına arkadaş :)
şu soruları şöyle sormayın ya direk aklıma kötü şeyler geliyor. iştahım kaçıyor.
neden
içim fesat.
farkettim :) ama ben gerçekten sıkıldığım için sordum
BU GİBİ DURUMLARDA
youtube.com/watch?v=1L1f0it4X7k
Bazı yörelerde büyükler bu lafına karşılık şu yorumu yapıyorlar.""Git kıçını parmakla.""
dilini burnuna değdirmeyi denedin mi :)))
aç bi filim izle
ayrıca kim olduğunu biliyoreeee
denedım olmuyor saen yapabiliyomusun :))
film onerir msin:)
memento yu izledin mi?
izlemedım
izle ozaman :)
tamam teşekkürler :))
gerçektn dılını burnuna değdirebiliyomusun hala deniyorumda
yoo bende değdiremedim ama değdirenler varmış :)
varmıymış :) tuhaf
link
6 kız 4 erkek değdirebiliyomus :)
çalış sen de yaparsın birgün. pes etme :)
mausumu ne bu la yazısına götürdüm ve hiç üşenmeden o yazıyı okudum :)) çok güldürdün :)))))))))))
sende lanetlendin demek :)
neyse sağlık olsun
sağlık olsun taabii :))
Alışveriş merkezine git spor yap, gez yapabilecek çok şey var
Laptop u aç bir kablosuz ağa bağlan ve Habbo ya kayıt ol arkadaş edin odanı tasarla Habbo Oyunlarına katıl V. S.
AŞK YEMİNİ filmini izle ama filmin sonunda ekran kararınca kapatma bir fotograf çıkacak bişeyler anlatılacak onu dinle
benimde canım sıkılıyo isteyen varsa facebook tan istek atsın görüntülü görüntüsüz her türlü sohbet ederiz
Banyonun kapısının önüne 50 tl atarım banyoya girer iyi bir duş alırım birde mast yaparım cıkarken banyodan aaa para buldum der sevinirim
sohbet ederim arkadaşımla... ilgini çeken birşeylerle ilgilenmelisin
spor yap, benim gibi kendine özel zaman ayır :D aklıma baska bişey gelmiyo
babaannem canım sıkılıyor dediğimde aç şeyinle oyna derdi :)
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
sen fazla azmışsın muhtemelen hard seks isttiyosun :))) ateşini almak lazım tek sorunun bu :)
Nerden bildin :)
çok belli ediyosun çünkü :)
Hadi ya sevindim :)
beraber sevinmeye ne dersin :)
arkadaşınlasın burada ne işin var sakın sevişmeyin dengesizler konuşmuş yine
soyunup beraber soğuk duşa girin, birbirinizi ıslatın ya da çakmakla osuruk yakmaca oynayın. Kimin daha çok alev alırsa o kazanır.
sus gerizekalı pislik
Canim col sıkılıyo ama hic bises yapmak istemiyorum offf😤😧
al telefonunu ac en sevdiğin muzigi dolas oyle dolas
giysi giy dışarıda gez uyu makyaj yap oje sür şarkı dinle ve alışveriş et
Benimde canım çok sıkılıyor 😞 deniz kim güneş bile etki etmiyor
Bak google'ye yeni troll yaz Trol resimleri var yani çok güleceksin
Senin yine anlatacağın güvenilir arkadaşların varmış benim o da yok ya ben ne yapim?
kendini bir şeyler yapmaya zorlama dostum boş olduğunu anlayınca biraz daha hafifliyor imiş..
Ben canım sıkılınca şuradayım: eniyislayt. com/icerikler. html
Siz de bana başka tavsiyeler verin.
şu an sıkıntıdan kendimi Google da bunu aratırken buldum
.d .d Tak koluna sewgiliini git çarşı pazar dolaş... :)
Bende isteyim ve benimde canım çok sıkılıyor bende faydalanayım sorudan :)
faydalan :)
ben memento izleyecem istersen sende aç :)
sanal arkadas bul kendıne muhabbet et ne yapıcan baska:)
Sevgilim yok ama varmis ve ona sariliyomusum gbi yastiga sariliyorum cok mutsuzum
niye mutsuzsun
Sevgilim yok cunku yanlizim
O kadar mutsuz olma benm sevgln yok bende çok istiym yanmda olsa.
Neden ama
ben olurdum sevgilin ama köylüyük yani sen istemezsin
Eskiden olsa el değiştir derdim şimdi onu bile diyemiyorum dostum hasta falanım sanırım
hayırdır neyin var?
Bilmiyom son zamanlarda çok hızlı yaşadım sanırım buralarda öksürüyorum AIDS olmuş muyumdur gibisinden sorularda sormak istemiyorum
ne demiş ünlü bir filozof korunmasız yapmayacaksın arkadaş
Seks yapmadım hunharca bulduğum umumi tuvaletlerde işimi gördüm kan aldım kan verdim kızılaya can verdim
bişi olmaz o zaman
Olmaz olur mu kan merkezleri umumi tuvaletler aidsin membağı virüsler kol geziyor evimin tuvaletini özledim :(
:)))))
kız mı erkek mi arkadaş yapılacak şeyler ona göre değişir
kızzz töbe töbe
beraber kitap okuyabilirsiniz kız kıza güzel olur
psikolojik destek almak istersen yardımcı olmak isterim
film izle kitap oku yürüyüş yap :)
konusalım sohbet edelım
Abdest al iki rekat namaz kil ii gelir
Kitap okurum, film izlerim...
Güzel :)
oluyor arada..takacak bir şey buluruz...
Güzel hayaller kur :)
Peki ne için sıkılıyor
Karşı komşunun evini molotofla
büyük psikobatsın saygı duyuyourm sana :)
Saygılar bizden efenim
Ne demek
:))))))
Evinize beni davet edin. ( Hiç sıkılmayız :D:D )