Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor acaba insanlara ezik mı geliyorum,,,?

Kafayı yemek üzereyim neredeyse. Neden beni kimse sevmiyor neden hiç samimi arkadaşım yok. Güzel birisi olduğumu da söylüyolar , Şimdiye kadar tanıştığım hiç kimse bir adım daha atmıyor hep ben atıyorum sonra başkalariyla takılıyolsr. Acaba ben ne yapıyorum insanlara
Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor acaba insanlara ezik mı geliyorum,,,?
Cevapla