Kimse benimle arkadaşlık yapmak istemiyor sizce neden?

benimle gezmek dolaşmak istemiyorlar yaş 18 yani biryere giderlerse beni çagırmazlar 12. sınıf ögrencisiyim ve bu durumdan muzdaribim kendimi acındırmak istemiyorumda sizce sebeb ne dürüst olun insanlar neden bir insanla muhsattap olmak istemez benle konuşanlarda benimle birtürlü samimi olmuyor hep adımı benden bekliyorlar dış görünüştemi acaba sıkıntı var

Boyum: çıplak ayak 1.93 kilom 80 hastane ölçümü böyle ülkenin yüzde 98 inden uzunum neredeyse ülkede 1.93 insan çok az bakmayın siz sanalda boyunu fazla söyleyenlere ya yanlış ölçüyorlar ya da sallıyorlar ciddiyim benden uzun insan çok az görüyorum sokaklarda 1.87 ve üstü zaten baya uzun oluyor metre ile ölçün anlarsınız boy kilomdada bence bir sorun yok sizce neden dışlanıyorum sebeb ne sizce Lütfen dürüst olun?

Kimse benimle arkadaşlık yapmak istemiyor sizce neden?
Cevapla