benimle gezmek dolaşmak istemiyorlar yaş 18 yani biryere giderlerse beni çagırmazlar 12. sınıf ögrencisiyim ve bu durumdan muzdaribim kendimi acındırmak istemiyorumda sizce sebeb ne dürüst olun insanlar neden bir insanla muhsattap olmak istemez benle konuşanlarda benimle birtürlü samimi olmuyor hep adımı benden bekliyorlar dış görünüştemi acaba sıkıntı var
Boyum: çıplak ayak 1.93 kilom 80 hastane ölçümü böyle ülkenin yüzde 98 inden uzunum neredeyse ülkede 1.93 insan çok az bakmayın siz sanalda boyunu fazla söyleyenlere ya yanlış ölçüyorlar ya da sallıyorlar ciddiyim benden uzun insan çok az görüyorum sokaklarda 1.87 ve üstü zaten baya uzun oluyor metre ile ölçün anlarsınız boy kilomdada bence bir sorun yok sizce neden dışlanıyorum sebeb ne sizce Lütfen dürüst olun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer