Yalnızlık güç müdür yoksa zayıflık mı?

Birçok insan yalnız oluşundan dert yanar. Birçok insan da yalnız kalmayı tercih eder. Kimilerine göre yalnızlık bir güçtür. Ben yalnızken daha iyiyim, daha güçlüyüm der. Kimileri ise deli gibi korkar yalnızlıktan. Ben yalnızken bir hiçim gibi cümleler sarf ederler. Sizce hangisi peki?
Yalnızlık güç müdür yoksa zayıflık mı?
Cevapla