En samimi olduğunuz arkadaşınız; başka biriyle arkadaş olsa ve onunla daha yakın olmaya başlasa, sizin için sorun yaratır mı?



Kıskanç ve haşin bir pembikim.. Ne sevgilimi ne de yakın arkadaşlarımı başkalarıyla paylaşırım. Bünyeme ters 😁😁
Bu sefer kesin seninki görecek. Allahim suphaneke amin 😁😁😁
Nasil göremez 😕 Denizde mi yoksa 😄
Evde tek kalmışsın gibi hissettim. Seni kaçıracağım. Bohçanı hazırla Hatçik :D
Hayır sorun etmem, istediği kişi ile samimi olabilir.
Kesinlikle sorun
Bana olan ilgisi azaldı diye düşünür kıskançlık krizine bile girerdim
Yoo banane kimle ne yaparsa yapsın bende mesafe koyarım arama o kadar
Cevap
19Cevap
yaratır hem de çok o benim en yakınımsa, ben de onun en yakını olmalıyım
eskiden önemsediğim bir arkadaşım vardı ben onun başkasıyla yakınlaşması üzerdi beni ama o ben öyle bir şey yaptığımda hemen küserdi
evetttt sevgilimi bile kiskanmam ama dostumu kiskanirim
Kırılır üzülürüm ama belli etmem😀bir süre sonra uzaklaşırım
Kiskaniyorum her türlü kıskanırım benim olanı bu konuda mütevazı olamiycam 😊
Kendimi sorgularim once, her sey normalse kiskanir cazlarim
sorun ederim eğer öyleyse benim yakın arkadaşım olamaz
Evet o zaman o benim yakın arkadaşım olmuyor ki o kısmın yakın arkadaşı oluyor
Kişinin*
@TheTekniker benden başka bir kızla kanka olursan keserim biliyorsun 😂
Kıskanırım I. Arkadaşlarım benden başkasıyla konuştuğunda bile kavga çıkartıyorum
Benimde öyle bi arkadaşım vardı herşeyim dediğim kişiydi ama bi süre sonra lisede bi dönem samimi olduğu bi arkaşdıyla aynı samimiyetini tekrar kurdu ve inanılmaz kıskanç biriyim bu sorun kafamı çok kurcalıyor ve üzüyor.
Sorun etmem
Sadece biraz mesafe koyar her şeyimi paylaşmam
şu an öyle ve ediyorum.. Kiskanıyorum
Evet yaratır. Karşı taraf arkadaşımı çalmaya çalışıyormuş gibi düşünürüm. Hiç de haz almam o kişiden.
Ederim de ederim ajshdf
Benden daha iyi anlaşıyorsa onunla problem yok
Umurumda değil hiç kimse
Benim tanıştırdığım biriyse sorun ederim yani
Olabilir sevgilim mi sanki
Samimi olmam kimseyle, böyle bir derdim olmaz.
Evet cok pis kıskanırım
Ederim, paylaşamam...
Evet😡
Kıskanırdım ama belli etmezdim
Kıskançlık doğamda var
Evet, büyük problem..😊
Cok kiskancmm katlanamam:))
Yok ne yaparsa yapsın
Ben biriyle çok yakın olmam o yüzden sıkıntı olmaz
Hayır etmem onun tercihi.
Gozumden duser
Oleyim die 😬seviyosam butun degeri veirrkm o bana adilik yaparsa konusmam bir dhaa dedigim gibi 😊
Zaten herkesi arkadas edinmem tombigim 😊en fazla 2 tane 3 tane olur 😊
Evett en birincisi sensin tombigim 😊
Evet ederim
kiskanirimm.. :D
yes beybi
Evet kıskanırım
Etmezdim sanırım.
Kıskanırımm
Evet
hayır , bence değil
Yok etmem
sevmem öyle bir şeyi
hayır
Biraz bozulurum
Hayir.
Sıkıntı yok
Sorun etmem
Etmem.
Sorun ederim
Ederim
Evet
Ederim
Ederim
Hellööö yahuşuklu. Gözlüklerini çok beğendim. Bana vercen mi?
@KürkMantoluHayri ayıp ediyosun tabiki veririm 👻
Sorun etmem
Etmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar