Evliyim. Uzaktan gorusmedigim bir akrabam bana facebook tan ıstek gönderdi. Bende akrabam olduğu için kabul ettim. Daha sonra bana yazmaya başladı selam nasılsın iyimisin gibi bende cevap verdim
Ama daha sonra bu konusmayi başka bir taraflara çekmeye basladigini hissettim. Ve bende senin amacin ne diye sordum. Bana aşık oldugunu ve kac seneden beri içinde platonik olarak bir aşk besledigini söyledi. Bende itiraz ettim ben evliyim cocuklarim var ve mutluyum dedim ama hala şimdiye kadar diretiyor. Bu polemik 2 hafta oldu sürüyor. Hala bana aşık oldugunu soyluyor. Benimle disarda görüşmek istedigini soyleyip isyerime bile gelicekmisti. Ben bu durumda ne yapmalıyım? ?
Ama daha sonra bu konusmayi başka bir taraflara çekmeye basladigini hissettim. Ve bende senin amacin ne diye sordum. Bana aşık oldugunu ve kac seneden beri içinde platonik olarak bir aşk besledigini söyledi. Bende itiraz ettim ben evliyim cocuklarim var ve mutluyum dedim ama hala şimdiye kadar diretiyor. Bu polemik 2 hafta oldu sürüyor. Hala bana aşık oldugunu soyluyor. Benimle disarda görüşmek istedigini soyleyip isyerime bile gelicekmisti. Ben bu durumda ne yapmalıyım? ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar