Evliyim ve evli bir akrabam bana aşık olduğunu söylüyor. Ne yapmalıyım?

Evliyim. Uzaktan gorusmedigim bir akrabam bana facebook tan ıstek gönderdi. Bende akrabam olduğu için kabul ettim. Daha sonra bana yazmaya başladı selam nasılsın iyimisin gibi bende cevap verdim
Ama daha sonra bu konusmayi başka bir taraflara çekmeye basladigini hissettim. Ve bende senin amacin ne diye sordum. Bana aşık oldugunu ve kac seneden beri içinde platonik olarak bir aşk besledigini söyledi. Bende itiraz ettim ben evliyim cocuklarim var ve mutluyum dedim ama hala şimdiye kadar diretiyor. Bu polemik 2 hafta oldu sürüyor. Hala bana aşık oldugunu soyluyor. Benimle disarda görüşmek istedigini soyleyip isyerime bile gelicekmisti. Ben bu durumda ne yapmalıyım? ?
Evliyim ve evli bir akrabam bana aşık olduğunu söylüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla