Evcil hayvanınızdan ayrılmak zorunda kalsaydınız, ne hissederdiniz?

Evcil hayvanınızdan ayrılmak zorunda kalsaydınız, ne hissederdiniz?
2 ay önce sahiplendiğim çok sevdiğim kedim Tarçın'ı, çok tüy dökmesi ve kardeşimin astım hastası olması nedeniyle ailemin haftalarca süren baskısından, başka bir aileye sahiplendirmek zorunda kaldım. Her gün beraber uyuduğum, canparçam şu an başka bir evde, belkide beni özlüyor. Kalbimde koca bir boşluk var artık onun yokluğunda.

- Evcil hayvanınızdan uzaklaşmak zorunda kaldığınızda kendinizi nasıl hissedersiniz?

#RienQuell
Güncellemeler
+1 yıl
@CasanoValı @agackakanwoody @olustur Sizden de alalım yorumları :D
Evcil hayvanınızdan ayrılmak zorunda kalsaydınız, ne hissederdiniz?
Cevapla