Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa
Sevgiliniz evcil hayvanınızı istemiyor olsa bu sebepten dolayı ayrılır mıydınız?
Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @ilginfulyaa
Merhaba,
Yani bu soruyu yanlış anlayarak okumanızı ve cevaplamanızı istemem şöyle bir şey söylemek istiyorum ki örnek veriyorum ben köpeklerden korkuyorum birlikte olduğum evlenecek olduğum kadının da köpeği var yani şahsen Sevgi köpek beslemek istemezdim kendisine bunu uygun bir dille söylerdim, aynı zamanda inancım gereği de evde köpek beslemeyi doğru bulmuyorum.

#GᴇᴄᴇɴɪɴHᴜᴋᴜᴍᴅᴀʀı
#EvcilHayvan
30 Temmuz, 2023 Pazar 20.54
Hayvanlara alerjisi vardır anlarım. Küçükken bir hayvan tarafından ısırılmıştır onunda anlarım. Ama aksi bir durumu anlamam ayrılırım. Bir insanın kalbinde hayvan sevgisi yoksa o insanın kalbi delik demektir. Hayvan sevgisi önemli.
Hayır ben ayrılmazdım tabi ki de yani benim evcil hayvanım da sevgilim de yok ama ikisi de olsaydı zaten sevgilim de bana benzeyeceği için sorun etmezdim çünkü benim gibi oda hayvanları severdi ha sevmiyorsa da konuşurdum yani orta yolu bulurdum neden sevmediğini istemediğini sorardım muhtemelen korkuyor olabilirdi. bunların dışında da tavsiye olarak eğer bir kişi mesela sevgilisi ile bu konuda sorun yaşıyorsa da bence konuşmayı denesin ilk önce mutlaka hayvanı alıştırmaya çalışsın yani birbirlerini severler
Evcil hayvan evde bakmaya karşıyım. Binanın dışında güzel bir kulübe yapılabilir. Kuş için kapalı cam balkonda bir yer ayarlanabilir. Hamster zaten ben almam 😄
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Rica ederim
Kedi kabul etmeyen biriyle ilişki kuramam :D köpek sahibiyse beni alıştırmayı dener ya da köpeğini benden uzak tutarsa olabilir. Çünkü köpekleri uzaktan seviyorum ağızlarını açınca kocaman dişleri çıkıyor hoşlaşmıyorum. Hayvanına laf ederse ayrılırım faakt korkusu varsa korkusunu alırım
Bende köpekten korkuyorum 😂
Benimki korkmak değil ya hoşlaşmamak😂
Zaten evde köpek istemem 😊
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim
Cevap
9Cevap
Ortak bir çözüm yolu iki taraf ta birbirini seviyorsa illaki bulunur. Konuşup anlaşılır. Herkes bahçeli evi olana dek yalnız yaşar yoksa😃.
Ablanın orijinali helal olsun 🤣
Sağolasın 🙏😃
hayvan sevmeyenin merhameti de olmaz bu benim kedimle alakalı bi konu değil. alarjisi varsa çözümünü buluruz
Bunu sadece sevmemek olarak değerlendirmeyin mesela Ben kedileri köpekleri seviyorum ama köpeklerden korkuyorum muhabbet kuşu beslemeyi seviyorum kedileri seviyorum ama köpeklere yaklaşamıyorum Yani bu sadece sevmemekle ilgili değil
Tabii ki canım korktuğunu söylüyor da düzgün bir şekilde O zaman ben de ona göre önlemini alırım ama yani ben hayvan sevmem ben çiçek sevmem diyorsan o insanı ben de kabul etmem haklısın
Tabiki ayrılırım hayvanları sevmiyosa kendisinden değerli oldukları içindir
Yani hayır bakın sevmemek değil o buradaki olay aslında korkma
Niye korkuyosun kk
Ya şöyle bir şey köpek havlamasından falan korkuyorum Ben doğuştan engelliyim yani herhangi bir durum olduğunda kaçma durumum yok
Haa anladım
,😊😊
😊😊
Ayrılmam tabiki , sevgilimi severim hayvan yerine 😜
Ayıcığin olabilirim 🤭😝
mng öyle bir kedi görseli seçmişsinki babamı evden kovasım geldi
🤣🤣🤣
Benim sevgilim benim gibi evcil ya da sokak hayvanlarına karşı sevgisi olan biri olur kesinlikle o yüzden istemiyorum diyeceğini sanmıyorum
Oda onun tercihi sen istiyorsun diye hayvanı atamaz yani bazi insanlar hayvanlarına bağlıdır sonuçta ki senin alışman gerek
Kedilerimi dünyanın 10 güzeline değişmem. Beğenmeyen s. sin gitsin :D :D
Net ayrılırdım kedim benim en değerli yol arkadaşım.
Senin durumunda anlayışla karşılaması lazım yoks zaten ayrılık sebebi
neden istemiyor önce bunu öğrenmek lazım
Bu nasıl kullanıcı adı 😂😂
Ayrılmam onu kovarim 😂😂
Şaka şaka 😂😂
😂😂
Ayrılmazdım ama tepki verirdim.
kedilerimi istemyen birinin hayatımda yeri yok
Bugün kedilere bayılırım demişti bana bence ister
Ayrılırım hiç de umursamam
Ayrılmam ama ona solerim bilsin isterim
Ayrılırdım
Şey ne oldu o kızla en son ayrilmistiniz kız istemiyordu
Hangi kız
Yahu işte yanlışlikta kızın Instagramini paylaşmıştın falan
Bir şey olmadı görüşmüyoruz bayramda barışmak istedim istemedi
Anladım sen niye taktın ki bu kadar bu kiza
Yani uzun hikaye gizli kullanıcı olmasaydın anlatırdım
Birde o kişiyi 15 yıldır tanıdığım için öyle oldu.
Hikayeyi biliyorum zaten
Daha önce sohbet ettik mi
Yorumlarda yine konuştuk kızla alakalı soru soruyorsun
Yok yok artık onunla ilgili soru sormuyorum
Evet fark ettim diğer hesabın ne oldu fenomen gece muhafızı
Bu kadar merak ettiysen gizliden çık da öyle yazayım, iptal edildi
Biliyorsun ben gizliden çıkmadım cikmamda hesabı al demiştin almadım hatırladın mi
Bak bu aralar gerçekten kafam yerinde değil kim olduğunu bilirsem daha rahat derdimi anlatırım. 😊
Boş ver be volkan
Sen Eylül olabilir misin
Çünkü sadece o boş ver be Volkan der
Yok ya eylülü tanımıyorum sadece adını bildiğim için öyle dedim
O zaman kimsin sen beni nasıl bu kadar iyi tanıyorsun?
Yorumlardan işte
Yahu madem tanıyorsun neden kim olduğunu açıklamıyor sayfamda yoksun
Boş ver
Neden ama 🥲
Ayrılırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?