Neden ''banyo ve tuvalete'' girerken ''sağ ayakla girip, sol ayakla çıkmak'' gerekir biliyor musunuz?

Neden ''banyo ve tuvalete'' girerken ''sağ ayakla girip, sol ayakla çıkmak'' gerekir biliyor musunuz ?


Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sağ ayakla girip sol ayakla çıkmanın nedeni?

banyoya ya da tuvalete girerken Allah göstermesin ölürsek o an kalbimiz felan durursa, sağ ayak öndeyse geriye düşer sol ayak öndeyse öne düşeriz ve pisliğin içine düşmememiz için sağ ayakla gireriz ve ölürsek yüzümüz pisliğe gömülmesin..

okuyanlar burdamı :)
Neden ''banyo ve tuvalete'' girerken ''sağ ayakla girip, sol ayakla çıkmak'' gerekir biliyor musunuz?
Cevapla