
Kendi evimden başka yerde tuvalete girmem huyunuz var mı?

Kendi evimden başka yerde tuvalete girmem huyunuz var mı?
Ben girerim ama mecbursam girerim yoksa girmezdim temizlik takıntım var çünkü aynı zamanda başkasının evinde rahat edemediğim için genelde utandığım içinde pek girmeyi tercih etmiyorum genel olarak. bu yüzden de son çarem ise girerdim yoksa girmezdim aynısı dışarıda ki durumlar içinde geçerli yani mağazaya gittiğim zaman da ya da alışveriş merkezi girerim ama pis gelir hep
Çok mecbur kalmadıkça girmiyorum zaten.. Başka evdeki yatak döşek, bardak, kaşık, çatal, kapı kolu, kumanda..
Kilo veriyorum sanki bunlara dokununca..
İhtiyacıma göre değişiyor
Cevap
25Cevap
Yani nolur nolmaz dikkatli olmak lazım. Evimizden başka güvenli olan neresi var
Abi girerim de her tuvalete de s. çamam yani eski tip olacak bir de fare engelli koruma olmayacak ederken sarı sıvı deliksiz basket olmalı
Kendi evimden başka yerde tuvalete girememeyi bırak kendi evimde bir başkaları varken de tuvalete giremyorum ben
Öyle bir takıntım yok çok şükür ihtiyaç varsa tabii ki de neresi olursa olsun temiz olduğu takdirde hiç sıkıntı yok benim için
Dışarıda zaruri ihtiyaçlarımı pek karşılamam. ortak kullanım alanı olan yerlerde bakteri, hastalık oluştuğunu düşünüyorum
Evet sıkıyorum çoğu yerde kendimi klozet varsa zaten hiç giremiyorum bir kere az kalsın altıma kaçırıyodum.
Öyle bir huyum yok ama mümkün mertebe kendi evimi tercih ederim
Eğer çok sıkıştıysam giderim ama tutabilme imkanım varsa gider evde yaparım
komşuda gitmem mesela evim dururken ama arada saatler günler olan bir yerse mecbur
Toplu yerlerde girmiyorum. Genelde ev tercihimdir. Her yer mikrop zira
Mecbur kalınca altıma etme durumuna kadar tutar sonra gideeim 😄
Kendi güvenli alanımdan çok uzaklaşmıyorum 😂 iş yerinde kendime ait Domestos um var 🫣
Yok , geldiği yerde bırakırım emaneti.
Hamallık yapmaya gerek yok 😂
evet mecbur kalmadıkça.. dışarıda, başkasının evinde rahat olamıyorum ((
Altıma mıçacak halim yok. Prostat olmaya da niyetim yok yani...
Girerim ama mecbur kalırsam. Yoksa evimi tercih ederim
Yorumların abartisnw bak sanırsın g*tunden altın çıkarıyor
Şehir dışına çıkınca ne yapacaz tuvaleti sırtımızdamı taşıyalım zaten buvalada girmez.
Evet var, umumi tuvaletleri ve temizliğinden emin olmadığım evlerin tuvaletlerini kullanmam.
Evet var. Baska yere gidersem çamasir suyunu boca ederim
Öyle bir takıntım yok
Askerden sonra geçti o alışkanlık😂😂
Zorda kalmadığım sürece girmem evet.
Hiç öyle bı takıntım yok geldimi affetmem.
Eskiden vardı öyle bir huyum
Klozete gitmem.
Yok oyle saçma huylarım
Mecbur kalmadıkça kullanmıyorum
Çok mecbur olmadıkça gitmem.
Alafranga olan her yere girerim açıkçası
Yani var evet
evet çünkü ne kadar hijyenik bilemem
Ben çok zor durumda kalmadıkça giremiyorum
Evet ben çocukken bile dışarıda okulda girmezdim
Yeterki sıkışayım her yerde girerim
Kesinlikle cok tedirgin olurum
Vardır
Zorunlu kaldığımda giriyorum
Öncedendi şimdi bulduğum yere devam
Ben 😫😫
Ben sjdkgk
Evet.
Hayır yok.
Rahat edemem 👍
Aynen 😅
öyle bi huyum var
Of evet asla giremem
Ben..
Mümkün değil
Yok.
Var maalesef asdjdk
Girerim mecbur
Hayır yok
Mecburen girerim
Ben sonra mecbur kalınca girdim
yokç
Evet ben hiç giremem
ben giriyorum
Öyle bir huyum yok
Girerim lmcdhkvsyv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?