Ülkemizde neden şişmanlık aşağılanıyor?

Ülkemizde neden şişmanlık aşağılaniyor ?

Şimdi bunu yapan ve buna gülen herkes hayatı boyunca ezilmiş ve ne yazıkki bunu bastırmak için bu yöntemi bulmuş. Bir insan istersen günde 20 Gofret yer isterse hasta olur şişman olur burada başka insanlara ne oluyor bilmiyorum. Onun parasını yiyor sanki.. İsterse 130 kilo olur mini etek giyer isterse 40 kilo olup şort giyer kendi tercihi. Ama ülkemiz de bu öyle aşağılık duruma gelmiş ki şişman misin kesinlikle psiligin tekiisin. Bu insanların biraz Avrupa ile tanışması ve cahillik yapı durumundan çıkmaları lazım. Zira bu durum sadece Türkiye de var..
Ülkemizde neden şişmanlık aşağılanıyor?
Cevapla