Evlilikte maaş farkı problem yaratıyormuş. eşim kompleks yapıyor, sen mi karar vereceksin diyor?

eşimle aramızda ciddi maaş farkı var. eşimin ailesi düğünle, eşyayla ilgili hiç bir şekilde yardımda bulunmadı. yeni evliyiz. ben eşimin bekar evine taşındım. beyaz eşyaları çalışıyordu sadece bir yatak ve karyola ile yeni bir koltuk aldık. bütün masrafları hemen hemen ben karşıladım. eşimin maaşı yetersizdi. düğünümü bile ben kendim yaptım. yani eşim parasını har vurup harman savurmaz. içkisi, kumarı, arkadaş ayağı filan yoktur. ama düğünümüzde, babasının taktığı takıya kadar (1 bilezik) kredi kartından çektirdi. siz yapacaksınız düğününüzü biz karışmayız dedi ablaları. dğünde eşim taafından takı da gelmedi. en fazla takan 100 tl idi çünkü eşimin babası da kimseye takmamış, getirmeyenler de haklılar. evlendik evleneli hep maddi konular ve eşimin ailesinin sürekli gelip gitme hevesinden dolayı tartışmalar oluyor. biz yeni evliyiz, özel günümüz olamıyor. ya siz gelin ya biz gelelim demeler. ikimizde çalışıyoruz aynı saatte evden çıkıp eve giriyoruz. kimyasal gebelik yaşadım. eşim dışında kimsenin haberi yok, üzüntümü bile yaşayamadım. zart zurt aramalar.. ailem evde eksik görse hemen alıyor. geçen boşalttım içimi ağladım anneme, lütfen hiç birşey almayın dedim. ben kendimi çok kötü hissediyorum. eşimin ailesi araba alın diye tutturdu, sizin düğün borcu bitti mi diye soran yok. babamların taktığı bilezikler sattım. kira ödeyeceğime giderim kötü de olsa bir ev bulurum, alırım tapusu olur. evim olur. 700 kira ödeyeceğime 1000 tl kredi öderim dedim. 30.000 tl gibi bir paramız vardı ama hepsi benim biriktirmemle ve ailemin desteğiyle. bunun için ev alacağım dedim, kıyamet koptu. eşimle abisinin ortak bir evi var. evin kirası eşimin abisine gidiyor. neymiş onun eşi çalışmıyormuş, ama 1500 tl kiraya evde oturabiliyor. o ev satılacak dedim. parası bölüşülsün, ve biz üzerine kredi çekip ev alalım. sen benim malımın muhasebesini mi yapıyorsun dedi? düğünü ben yaparken, tabiki biz yapacağız deniyor da neden mala gelince sen bir çekil deniyor?
Güncellemeler
+1 yıl
eşimin araba alma fikrine olumlu yaklaşmıştım. eşim kendi maaşıyla, faturaları ödyüyor ve düğünle ilgili kredi kartı borcunu ödüyor. anca yetiyor. ama şimdi düğün borcu bitmek üzere maaşından ne kadar verebilirsin biriktirmemiz için diyorum. senin eline para vermem diyor. ama benden para almasını biliyor. maaşı konusunda bile yalan söylemiş bana 1800 alıyorum demişti 2000 lira alıyormuş. ben tesadüfen öğrendim. araba almıyorum ben herkes kendi parasını biriltirsin dedim.
Evlilikte maaş farkı problem yaratıyormuş. eşim kompleks yapıyor, sen mi karar vereceksin diyor?
Cevapla